Vzw Az Sint-lucas & Volkskliniek

Raamovereenkomst elektriciteitswerken


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Vzw AZ Sint-Lucas & Volkskliniek
Groenebriel 1, BE-9000 Gent
Contact: Zegers Filip Maurits
E-mail: filip.zegers@azstlucas.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=275233
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamovereenkomst elektriciteitswerken
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Raamovereenkomst elektriciteitswerken
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
- De inschrijver dient minimaal een omzet van 500.000? te hebben op jaarbasis (gedurende minstens het laatste boekjaar).
- De inschrijver toont bij zijn offerte aan geen negatief eigen vermogen te hebben in het laatste boekjaar.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een referentielijst van voornaamste gelijkaardige werken die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht met vermelding van volgende gegevens: naam klant, contactpersoon met telefoonnummer, leveringsdatum, bedrag/hoeveelheden opdracht.
 De inschrijver kan een gelijkwaardige omzet (met betrekking tot het voorwerp van de opdracht - 'elektriciteitswerken') aantonen gedurende minstens 1 van de afgelopen 3 jaar en dit voor minstens 1 publiek- of privaatrechtelijke instantie in de zorgsector, zoals weergegeven op de inventaris (cijfer te delen door 4 aangezien de inventaris de hoeveelheden over 4 jaar betreft).
?De inschrijver voegt bij zijn offerte een recent 'attest van goede uitvoering' van deze instantie.
 De aannemer moet ervaring hebben met de firma Televic (oa. kamerposten, muziekposten,.), met name het indienststellen of integreren in het bestaande systeem (zie ook posten op de samenvattende opmeting). De inschrijver bevestigt dit bij zijn offerte.
 De aannemer bevestigt bij zijn offerte dat indien nodig (afhankelijk van het project) 2 werknemers voltijds kunnen worden ingezet bij de opdrachtgever en dit binnen de gevraagde standaard uitvoeringstermijn van 2 werkdagen.
Vereiste erkenning van aannemers (categorie en klasse - de klasse wordt bepaald op het ogenblik van de gunning)
P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde telefonie)
Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 28/06/2017 - 12:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 10/07/2017 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Het bestek kan uiterlijk tot en met 28/06/2017 om 12u. opgevraagd worden op volgend mailadres:
filip.zegers@azstlucas.be
Het bestek wordt enkel elektronisch (via mail) verstuurd.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/06/2017

Annonces similaires du BDA :