Provincie Antwerpen - Departement Logistiek

Heist-op-den-Berg/Hallaar - provinciaal groendomein De Averegten - onthaal- en dienstencentrum - persleiding onthaalgebouw - boshuis


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Provincie Antwerpen - Departement Logistiek
Koningin Elisabethlei 22, BE-2018 Antwerpen
Contact: Jef Dierckx
Tel: +32 32406752 E-mail: infrastructuur@provincieantwerpen.be
Internet adres(sen): www.provincieantwerpen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Heist-op-den-Berg/Hallaar - provinciaal groendomein De Averegten - onthaal- en dienstencentrum - persleiding onthaalgebouw - boshuis
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Heist-op-den-Berg/Hallaar
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht bevat in hoofdzaak : het rooien van beplanting en bomen, omzichtig demonteren en herinstalleren pompen Boshuis, opbreken en herstel van bestaande paden in betonpuin 0/4, omzichtig opbreken en herstel van verharding in gebakken straatstenen, herstel van onderfunderingen en funderingen, het aanleggen van een persleiding, het leveren en plaatsen van een pompput ter hoogte van het onthaalgebouw en de blokhut, afkoppelingswerken blokhut, uitvoeren van een algemeen droog grondverzet, omzichtig opbreken en herplaatsen van opgebroken paaltjes, zitbanken, vuilbakken, informatieborden en herstel van bermen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
RSZ-attest, fiscaal attest en attest niet-faillissement
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De opdrachtnemer moet voldoen aan de voorwaarden tot erkenning in de categorie C, klasse 1 (op basis van de kostenraming).
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De opdrachtnemer moet voldoen aan de voorwaarden tot erkenning in de categorie C, klasse 1 (op basis van de kostenraming).
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 08/08/2017 - 15:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 08/08/2017 - 15:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De uitvoeringstermijn werd uitgedrukt in werkdagen.
de opdrachtdocumenten kunnen gratis gedownload worden via e-notification.
De offerte moet ingediend worden via e-tendering.
De ingevulde samenvattende opmeting dient tevens in Excel-formaat toegevoegd te worden.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/06/2017

Annonces similaires du BDA :