AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Kind en Gezin
Hallepoortlaan 27, BE-1060 Brussel
Contact: Goovaerts Willem Adriaan
Tel: +32 25331297 Fax: +32 25440260 E-mail: wim.goovaerts@kindengezin.be
Internet adres(sen): http://www.kindengezin.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
SCHOONMAAK CENTRALE ADMINISTRATIE
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht omvat de dagdagelijkse begeleiding van de externe en interne communicatie van het agentschap Kind en Gezin door middel van een meerjarig vast communicatiepartnership.De vaste communicatiepartner zal Kind en Gezin assisteren bij het realiseren van zijn communicatiedoelstellingen en -projecten gedurende een periode van 4 jaar.Dit zal gebeuren onder de vorm van een klantencontract met vaste prijzen zonder afnamegarantie voor 4 jaar, dat jaarlijks opzegbaar is.De samenwerking garandeert geen exclusiviteit.Ze moet voldoende flexibiliteit garanderen en Kind en Gezin toelaten niet-structurele ad hoc projecten te realiseren. Desgewenst kan de partner voor deze projecten als adviesorgaan ingeschakeld worden.Concreet betekent dit communicatiepartnership met Kind en Gezin:1. De communicatiepartner zal instaan voor het leveren van de volgende communicatiediensten:strategisch advies op het vlak van marketing en communicatiecopywritinguitwerken van campagnesmediaplanningadvies betreffende een digitale dienstverlening (website, toepassingen, .)marktonderzoek (klantbehoeften, .)productie en regie van filmmateriaaluitwerken en uitvoeren van evaluatiestructuren van de eigen producten en diensten (pré- en posttesten, effecttesten, .)huisstijladviesorganisatie van evenementenopvolging digital/online trends2. De communicatiepartner zal instaan voor het creëren, aanmaken en leveren van de volgende communicatieproducten:- folders- brochures- affiches- advertenties- gadgets- audiovisueel materiaal- online toepassingen (apps, .)- websites
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 22/06/2017 - 14:15
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
26/06/2017 - 14:15
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
26/06/2017 - 14:15
Plaats: Kind en Gezin Hallepoortlaan 27, 1060 Brussel
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: De inschrijvers
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Dit is een eratum van de aankondiging van 25/4/2017 met url:
https://enot.publicprocurement.be/changeLanguage.do?language=nl-NL met BDA nummer 2017-512493
artikel I.10 Gunnigscriteria
Nr 2 de tekst
" De beoordeling van dit gunningscriterium wordt gebaseerd op het totale aantal werkuren (volgens inventaris). Voor de beoordeling van dit criterium wordt tevens de regel van drie toegepast:
score offerte = (hoogste aantal werkuren/aantal werkuren offerte) x gewicht van het criterium aantal werkuren."
werd vervangen door:
Voor de beoordeling van dit criterium wordt tevens de regel van drie toegepast:
score offerte = (aantal werkuren offerte/ hoogste aantal werkuren) x gewicht van het criterium aantal werkuren."
Voor het indienen van uw offerte gebruikt u volgende URL
https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspaceDetails.do?workspaceId=108780
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 14/06/2017