Stad Gent

Raamovereenkomst voor het leveren van milieuvriendelijke keuken- en huishoudtoestellen


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Gent
Botermarkt 1, BE-9000 Gent
Tel: +32 92667780 Fax: +32 92667379 
Internet adres(sen): www.gent.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamovereenkomst voor het leveren van milieuvriendelijke keuken- en huishoudtoestellen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: diverse adressen op het grondgebied van Gent
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Raamovereenkomst voor het leveren van milieuvriendelijke keuken- en huishoudtoestellen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
- voor kandidaten/inschrijvers die niet in België zijn gevestigd: een attest waaruit blijkt dat voldaan is aan de fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land van vestiging;
- voor kandidaten/inschrijvers die personeel tewerkstellen dat niet onderworpen is aan de Belgische sociale zekerheid: een attest door de bevoegde overheid waarin bevestigd wordt dat hij volgens de rekening die ten laatste de uiterste indieningsdatum van de offerte is opgemaakt, voldaan heeft aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Met het oog op de beoordeling van de financiële en economische draagkracht voegt de kandidaat/inschrijver volgende gegevens/documenten bij zijn offerte:
- Een recent bankattest
- Een verklaring betreffende de omzet over de voorbije drie boekjaren
- Een recent bankattest (opgesteld in 2017) dat waarborgt dat de inschrijver de financiële capaciteit heeft om de opdracht tot een goed eind te brengen
- Een verklaring betreffende de omzet over de voorbije drie boekjaren waarbij in elk van de drie laatste boekjaren een minimale omzet moet gerealiseerd zijn die minstens vijf maal zo groot is als het bedrag van de offerte.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Om de aanbestedende overheid in staat te stellen de technische of beroepsbekwaamheid van de kandidaat/inschrijver na te gaan, worden volgende gegevens/documenten bij de offerte gevoegd:
- De inschrijver moet beschikken over voldoende ervaring. Daarom dient een lijst van 2 gelijkaardige leveringen van de laatste drie jaar.
- De inschrijver moet beschikken over voldoende ervaring. Daarom dient een lijst van 2 gelijkaardige leveringen van de laatste drie jaar bijgevoegd te worden, inclusief een korte omschrijving van hun omvang/inhoud. Deze lijst of omschrijving dient vergezeld te zijn van de opgave van de contactpersonen.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 60
Criterium 2: Kwaliteit, Weging: 20
Criterium 3: Duurzaam transport, Weging: 10
Criterium 4: Extra waarborg , Weging: 5
Criterium 5: OCI-catalogus, Weging: 5
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 7/8/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 8/8/2017 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 8/8/2017 - 10:30
Plaats: AC Portus, Keizer Karelstraat 1, 9000 Gent
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Opgelet!
Indien u geïnteresseerd bent in deze opdracht kunt u deze verder opvolgen door u als onderneming te registreren op de website van e-Notification.
Deze aankondiging kunt u dan aanduiden als favoriet door bovenaan op de hiervoor aangemaakte knop te drukken 'toevoegen aan favorieten' en de functie 'messaging' te activeren.
U wordt dan op de hoogte gehouden van eventuele wijzigingsberichten.
LEVERINGSTERMIJN :
De leveringstermijn van de individuele afroepen bedraagt maximaal 15 kalenderdagen.
UITVOERINGSTERMIJN :
36 maanden
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 14/6/2017

Annonces similaires du BDA :