Gemeente Zaventem

Zaventem - Scoutsterrein Imbroekstraat - Bouwen van een jongerenontmoetingscentrum - Perceel 1 : ruwbouw en afwerking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Zaventem
Diegemstraat 37, BE-1930 Zaventem
Contact: De heer Henk Souffriau
Tel: +32 27178885 Fax: +32 27254685 E-mail: openbare.werken@zaventem.be
Internet adres(sen): www.zaventem.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Zaventem - Scoutsterrein Imbroekstraat - Bouwen van een jongerenontmoetingscentrum - Perceel 1 : ruwbouw en afwerking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Scoutsterrein Imbroekstraat te Zaventem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Zaventem - Scoutsterrein Imbroekstraat - Bouwen van een jongerenontmoetingscentrum - Perceel 1 : ruwbouw en afwerking
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bepalingen bijzonder bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bepalingen bijzonder bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bepalingen bijzonder bestek
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 21/8/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 370.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Kostprijs dossier : 370 euro.
De documenten kunnen enkel verkregen worden na overschrijving van het bedrag van 370 euro op rekeningnr. BE09 0013 7565 0057 van EBTCA met vermelding van het nummer van bestek 224/1.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 22/8/2017 - 13:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 22/8/2017 - 13:00
Plaats: Dienst Openbare Werken, vergaderzaal gelijkvloers gebouw rechts, Steenokkerzeelstraat 56 te 1930 Zaventem
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 14/6/2017

Annonces similaires du BDA :