Stad Brugge

Uitnodiging tot indienen offerte -Raamcontract electriciteitswerken ten behoeve van Musea Brugge, Dijver 12, 8000 Brugge - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
stad Brugge
Burg 12, BE-8000 Brugge
Contact: De heer Hubert De Witte
Tel: +32 50448705 Fax: +32 50448778 E-mail: Hubert.De.Witte@brugge.be
Internet adres(sen): www.brugge.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamcontract electriciteitswerken ten behoeve van Musea Brugge, Dijver 12, 8000 Brugge
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Musea Brugge
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Raamcontract electriciteitswerken ten behoeve van Musea Brugge, Dijver 12, 8000 Brugge
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Een verklaring op erewoord dat de inschrijver (zie bijlage):
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
- enkel voor buitenlandse aannemers - een attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid van het voorlaatste afgesloten kwartaal voorafgaand aan de datum van opening van deze aanbesteding, opgemaakt overeenkomstig de voorwaarden van artikel 90 §3 en 17bis §2 van het koninklijk besluit van 8 januari 1996, gewijzigd bij koninklijk besluit van 25 maart 1999 (wijziging art. 90 en invoeging art. 17bis).
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
- een bewijs dat de indiener van de offerte zich niet in staat van faillissement of van vereffening verkeert, of zijn werkzaamheden heeft gestaakt of een gerechtelijk akkoord heeft bekomen of zich in een overeenstemmende toestand verkeert als gevolg van een gelijkaardige procedure die bestaat in de nationale wetgevingen en reglementen. Dit kan aangetoond worden door de voorlegging van een attest van niet faling (te bekomen bij de Rechtbank van Koophandel) of een verklaring op eer van de inschrijver of een attest van de bedrijfsrevisor.
- de fiscale schulden van de inschrijver worden, cfr. art. 183 tot 186 van de wet van 22 december 2008 (B.S. 29 december 2008, Ed. 4), door het opdrachtgevend bestuur nagezien.
Zie voorgaande tekst
III.2.3. Vakbekwaamheid:
de inschrijver dient minstens 3 referenties voor te leggen van soortgelijke opdrachten in een museale omgeving in de laatste 5 jaar (voor iedere referentie wordt ook de naam, telefoonnummer en mailadres van de contactpersoon toegevoegd).
Zie voorgaande tekst
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs (d.m.v. methode 1), Weging: 60
Criterium 2: Garantie interventietijden (d.m.v. methode 2), Weging: 30
Criterium 3: Beschikbaarheid van materialen om interventietermijnen te garanderen (d.m.v. methode 2), Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 7/7/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Alle aanbestedingsdocumenten zijn terug te vinden op https://cloud.3p.eu/Downloads/1/1526/IG/2017
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 7/7/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 7/7/2017 - 10:00
Plaats: Musea Brugge, vergaderlokaal (1e verdieping), Dijver 12 te 8000 Brugge
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/6/2017

Annonces similaires du BDA :