Agentschap Facilitair Bedrijf

2017/HFB/OO/33494 - Volledige vervanging van de automatische regeling van de HVAC en van het gebouwbeheersysteem (GBS), in combinatie met een aantal regeltechnische optimalisaties.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Agentschap Facilitair Bedrijf
Boudewijnlaan 30 bus 60, BE-1000 Brussel
Contact: Team Plaatsing en rapportering
E-mail: aanbestedingen.facilitairbedrijf@kb.vlaanderen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=274760
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
2017/HFB/OO/33494 - Volledige vervanging van de automatische regeling van de HVAC en van het gebouwbeheersysteem (GBS), in combinatie met een aantal regeltechnische optimalisaties.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Vlaams Administratief Centrum (VAC) Hasselt
Koningin Astridlaan 50, 3500 Hasselt
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Volledige vervanging van de automatische regeling van de HVAC en van het gebouwbeheersysteem (GBS), in combinatie met een aantal regeltechnische optimalisaties.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: prijs, Weging: 50
Criterium 2: Gebruiksvriendelijkheid, mogelijkheden van het GBS/SCADA systeem, Weging: 15
Criterium 3: Levensduur GBS/SCADA, Weging: 10
Criterium 4: Levensduur DDC/PLC, met inbegrip van I/O-modules, Weging: 10
Criterium 5: Plan van aanpak (timing, fasering terwijl gebouw in dienst blijft, garantie brandveiligheid, .), Weging: 9
Criterium 6: Voorbeeld werkingsbeschrijving, Weging: 6
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/09/2017 - 09:45
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 15/09/2017 - 09:45
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 15/09/2017 - 09:45
Plaats: Agentschap Facilitair Bedrijf - Herman Teirlinck - Havenlaan 88, bus nr. 60 te 1000 Brussel, zaal 01.18 NTB.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voor het indienen van de offertes is het gebruik van elektronische middelen verplicht.
De offertes worden elektronisch overgelegd via de e-tendering applicatie.
De met elektronische middelen opgestelde offertes moeten in overeenstemming met artikel 52, § 1 van het KB van 15 juli 2011 worden opgesteld. De offertes moeten worden opgemaakt in PDFformaat, of in de formaten zoals vermeld in het bestek.
De offertes worden overgelegd via de etendering internetsite https://eten.publicprocurement.be die de naleving waarborgt van de voorwaarden van artikel 52, § 1 van het KB van 15 juli 2011.
Om het indienen door middel van elektronische middelen toe te lichten werd een zip-file 'Elektronisch_Indienen' toegevoegd.
Plaatsbezoek
Het plaatsbezoek is verplicht. Het attest van plaatsbezoek is toegevoegd als bijlage aan dit bestek. Het ontbreken van het attest leidt tot de onregelmatigheid van de offerte .
De plaatsbezoeken gaan door op woensdag 2/08/2017 om 13 uur en donderdag 10/08/2017 om 13 uur. Een kandidaat inschrijver kan slechts aan één plaatsbezoek deelnemen. De identiteit van de deelnemer(s) met vermelding van de keuzedatum van het plaatsbezoek dient voor het plaatsbezoek van 2/08/2017 tegen ten laatste 28/07/2017 en voor het plaatsbezoek van 10/08/2017 tegen ten laatste 7/08/2017 bezorgd te worden op volgend e-mailadres: aanbestedingen.facilitairbedrijf@kb.vlaanderen.be.
INFORMATIEVERGADERING
Op donderdag 24/08/2017 om 14.00 uur vindt een informatievergadering plaats op de onderstaande locatie :
Agentschap Facilitair Bedrijf
Herman Teirlinck
Havenlaan 88, bus nr. 60
1000 Brussel
Zaal 01.18 NTB
De kandidaat-inschrijver dient hiertoe zijn vragen schriftelijk te richten aan het Team Plaatsing en Rapportering van het Agentschap Facilitair Bedrijf (via mail op aanbestedingen.facilitairbedrijf@kb.vlaanderen.be) en dit ten laatste 3 werkdagen voorafgaand aan de informatievergadering, opdat deze vragen kunnen beantwoord worden tijdens de infosessie.
Tijdens de informatievergadering zal het Agentschap Facilitair Bedrijf de tijdig ingediende schriftelijke vragen mondeling beantwoorden. Op mondeling gestelde vragen tijdens de informatievergadering en laattijdig ingediende schriftelijke vragen zal niet geantwoord worden.
Indien de schriftelijke vragen aanleiding zouden geven tot rechtzettingen en/of aanvullingen van het bestek, zullen deze niet beantwoord worden doch zullen deze aanleiding geven tot een rectificatiebericht. Het verslag van deze informatievergadering wordt als terechtwijzend bericht gepubliceerd bij de aankondiging op e-notification.
De kandidaat-inschrijver die niet op de informatievergadering aanwezig was, kan zich niet beroepen op het feit dat hij niet in kennis is gesteld van de daar verstrekte toelichtingen.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/06/2017

Annonces similaires du BDA :