Stad Bilzen

Buitengewoon onderhoud van wegen en infrastructuur op afroep


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Bilzen
Deken Paquayplein 1, BE-3740 Bilzen
Contact: Mevrouw Evi Smets
Tel: +32 89519261 Fax: +32 89501100 E-mail: evi.smets@bilzen.be
Internet adres(sen): www.bilzen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Buitengewoon onderhoud van wegen en infrastructuur op afroep
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Grondgebied Bilzen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De uit te voeren werken betreffen:
- cementbetonverhardingen
- bitumineuze verhardingen
- bestratingen van rijwegen en stoepen
- lijnvormige elementen
- inspectieputten
- kleine uitbreidingen van riolen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* De Belgische inschrijver dient geen attest van niet-faillissement of soortgelijke toestanden bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste gelijkaardige werken uitgevoerd tijdens de laatste vijf jaar, en gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering.
* Een verklaring die de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de aannemer zal beschikken voor de uitvoering van het werk.
* Een verklaring waarin de technici of de technische diensten vermeld worden die, al dan niet deel uitmakend van de onderneming, ter beschikking zullen staan van de aannemer voor de uitvoering van het werk.
* Een verklaring die de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de onderneming en de omvang van het kader weergeeft tijdens de laatste drie jaren.
* Een verklarende nota waarin de inschrijver aantoont dat hij in de mogelijkheid is om de aangegeven deelbestellingen binnen de vooropgestelde termijnen en volgens de vastgelegde aanvangsdata kan respecteren.
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 2
C1 (Gewone rioleringswerken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 12/7/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 50.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Verzendkosten : EUR 2,00
Via overschrijving ( EUR 52 incl. verzendkosten) op de rekening courant met nummer 091-0004645-18 met vermelding van het besteknummer 112/17 'buitengewoon onderhoud van wegen en infrastructuur op afroep'
IBAN: BE50 0910 0046 4518,
BIC: GKCCBEBB,
Naam bank: Belfius.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 19/7/2017 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 19/7/2017 - 14:00
Plaats: stedelijk administratief centrum - raadszaal , 1ste verdieping, Deken Paquayplein 1 te 3740 Bilzen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 12/6/2017

Annonces similaires du BDA :