Stad Bilzen

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Herinrichting Kerkstraat Rosmeer


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Bilzen
Deken Paquayplein 1, BE-3740 Bilzen
Contact: Mevrouw Evi Smets
Tel: +32 89519261 Fax: +32 89501100 E-mail: evi.smets@bilzen.be
Internet adres(sen): www.bilzen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Herinrichting Kerkstraat Rosmeer
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Kerkstraat Rosmeer
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
- Opbraakwerken bestaande verhardingen, kantstroken en funderingen
- Eventuele grondwerken nodig voor het verwezelijken van de voorgeschreven lengte - en dwarsprofielen
- de aanleg van nieuwe funderingen
- de aanleg van verhardingen in kleinschalige materialen
- de aanleg van betonverhardingen
- aanleg asfalt verharding
- aansluiten nieuwe afwatering / slokkers
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* De kandidaat kan zijn kandidatuur indienen onder de vorm van een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA), aangeleverd door de aanbestedende overheid.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van werken uitgevoerd tijdens de laatste 5 jaar (bij de offerte te voegen door de inschrijver), gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering. Deze werken moeten betrekking hebben op het plaatsen van verhardingen in kleinschalige materialen, met een specifieke voorkeur voor de plaatsing van kasseiverhardingen.
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 3/7/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Documentatie
Deze opdracht wordt aanbesteed volgens de onderhandelingsprocedure met bekendmaking. Dit betekent dat de opdracht in 2 fasen verloopt. In de eerste fase kunnen geïnteresseerde firma's hun kandidatuurstelling indienen t.e.m. 4 juli 2017. Enkel de kandidaten die aan de selectievereisten voldoen en geselecteerd worden, ontvangen in een tweede fase het bestek voor deze opdracht en mogen een offerte indienen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 4/7/2017
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 12/6/2017

Annonces similaires du BDA :