KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Provincie Antwerpen - Departement Logistiek
Koningin Elisabethlei 22, BE-2018 Antwerpen
Contact: Amke Maes
Tel: +32 32406702 E-mail: infrastructuur@provincieantwerpen.be
Internet adres(sen):
www.provincieantwerpen.be
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Antwerpen - Onze-Lieve-Vrouwekathedraal - restauratie - fase 12 a : restauratie van de muurschilderingen van de zijbeuk zuid
II.1.2. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Behandeling en restauratie van de lambrisering - bestaande uit geschilderd houtwerk en geschilderd stenen beeldhouwwerk, gemaroufleerde doeken en muurschilderingen - en van het houten gestoelte ter hoogte van de zuidelijke zijbeuk en de Venerabelkapel.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE
Versnelde onderhandelingsprocedure.
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. GECORRIGEERDE OF TOEGEVOEGDE INFORMATIE:
- Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie.
- In de oorspronkelijke aankondiging
VI.3.3. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging:
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: E-mail:
In plaats van:
revise@publicprocurement.be
Te lezen:
jepp-cpp@p-o.belgium.be
VI.3.3. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging:
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: VI.3) NADERE INLICHTINGEN
In plaats van:
De uitvoeringstermijn is uitgedrukt in werkdagen.
De opdrachtdocumenten kunnen gratis gedownload worden via e-notification.
De offerte moet ingediend worden via e-tendering.
De ingevulde samenvattende opmeting dient tevens in Excel-formaat toegevoegd te worden.
Te lezen:
De uitvoeringstermijn is uitgedrukt in werkdagen.
De opdrachtdocumenten kunnen gratis gedownload worden via e-notification.
De offerte moet ingediend worden via e-tendering.
De ingevulde samenvattende opmeting dient tevens in Excel-formaat toegevoegd te worden.
Tijdstip van opening van offertes is verplaatst naar 9 augustus 2017 te 15:30 u.
VI.3.4. Te corrigeren datums in de oorspronkelijke aankondiging:
Plek waar de datum gewijzigd moet worden: IV.3.3) Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten (behalve voor een DAS) of een beschrijvend document Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten Datum:
In plaats van: 19/06/2017 - 15:30
Te lezen: 08/08/2017 - 15:30
VI.3.4. Te corrigeren datums in de oorspronkelijke aankondiging:
Plek waar de datum gewijzigd moet worden: IV.3.4) Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen Datum:
In plaats van: 20/06/2017 - 15:30
Te lezen: 09/08/2017 - 15:30
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 12/06/2017