Gemeentebestuur Zwevegem - Publieke Ruimte

UITVOEREN VAN RENOVATIE- EN HERINRICHTINGWERKEN IN DE SITE TRANSFO-RDVIII: Restauratie van de gevels van het Nieuw Transfogebouw


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeentebestuur Zwevegem - Publieke Ruimte
Blokkestraat 29 bus 1, BE-8550 Zwevegem
Contact: leidend ambtenaar
Cleo Bouttens
Tel: +049 2349460 E-mail: cleo.bouttens@zwevegem.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=274557
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
UITVOEREN VAN RENOVATIE- EN HERINRICHTINGWERKEN IN DE SITE TRANSFO-RDVIII: Restauratie van de gevels van het Nieuw Transfogebouw
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Transfosite Zwevegem
Transfostraat 3-15
8550 Zwevegem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
UITVOEREN VAN RENOVATIE- EN HERINRICHTINGSWERKEN IN DE SITE TRANSFO te Zwevegem _ RDVIII: Restauratie van de gevels van het Nieuw Transfogebouw _ restauratiedossier
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: één perceel.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: UITVOEREN VAN RENOVATIE- EN HERINRICHTINGSWERKEN IN DE SITE TRANSFO TE ZWEVEGEM_RDVIII: Restauratie van de gevels van het Nieuw Transfogebouw
Korte beschrijving:
Restauratie van de gevels van het Nieuw Transfogebouw
Hoeveelheid of omvang: enig lot, enig perceel.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
enig lot, enig perceel
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door deel te nemen aan de gunningsprocedure verklaart de inschrijver dat hij zich niet bevindt in één van de vermelde uitsluitingsgevallen. Vooraleer over te gaan tot de gunningsbeslissing zal de aanbestedende overheid de juistheid van deze impliciete verklaring op erewoord nagaan van de inschrijver die best geklasseerd is.Hiertoe zal de aanbestedende overheid aan de betrokken inschrijver de vereiste documenten en attesten opvragen die hij tegen de door de aanbestedende overheid bepaalde datum/termijn moet indienen.Indien er naar aanleiding van deze controle van persoonlijke toestand wordt vastgesteld dat de impliciete verklaring op eer niet strookt met de persoonlijke situatie van de inschrijver hetzij de vereiste attesten en documenten niet tijdig werden ingediend, kan hij van de opdracht uitgesloten worden uitgesloten.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijver:
- moet voldoen aan voorschriften inzake betaling van de bijdrage voor sociale zekerheid
- mag niet in geval van failissement verkeren
- moet in orde zijn met de betaling van de directe belastingen
- in orde zijn met bealing van de BTW
- mag niet veroordeeld zijn voor deelname aan criminele organisatie, omkoping, fraude, witwassen van geld
+ bepalingen volgens bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
bepalingen aansluitend bij BVR houdende vaststelling van het premiestelsel voor restauratiewerkzaamheden aan beschermde monumenten van 14.12.2001, gewijzigd bij BVR van 20.09.2002
Klasse 5, Categorie D24
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/07/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 600.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: aanbestedingsdossier te koop tegen voorafgaandelijke overschrijving op rek.nr. BE 775-5980756-48 met vermelding van dossiernr. 0701/AB RDVIII en BTWnr. of tegen contante betaling. Extra kosten om dossier te verzenden: 50 euro (kosten ncl. BTW)
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 17/07/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 17/07/2017 - 11:00
Plaats: Gemeentebestuur Zwevegem, Blokkestraat 29 bus 1, 8550 Zwevegem
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: ten overstaan van de heer burgemeester of zijn plaatsvervanger
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De opdrachtgever, vertegenwoordigd door de leidend ambtenaar heeft de administrtieve leiding van het project.
Leidend ambtenaar opdrachtgever:
mevr. Cleo Bouttens
Deskundige gebouwen
GSM: 0492 34 94 60
Tel: 056 76 57 13
Voor plaatsbezoek dient contact opgenomen met mevr. Cleo Bouttens.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 09/06/2017

Annonces similaires du BDA :