AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Steinerschool Turnhout
Hoveniersstraat 53A, BE-2300 Turnhout
Contact: Bogemans Jean Pierre
Tel: +32 473272305 E-mail: info@avora.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=274552
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
MS 1 Bouwen van een kleuterschool
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Turnhout
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Bouwen van een kleuterschool, 4 klassen
Ruwbouw, afwerk & technieken
perceel 1 & 2
Vrije Basisschool Steinerschool Michaël-Novalis
Hoveniersstraat 53A 2300 Turnhout
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: alle percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Bouwen van een kleuterschool, klas 1,2 & 4
Korte beschrijving:
Perceel 1: Ruwbouw en afwerking, en technieken voor de 4 klassen
Hoeveelheid of omvang: geheel.
Geraamde waarde zonder BTW: 437531.00 EUR .
Perceel 2: Bouwen van een kleuterschool, klas 3
Korte beschrijving:
Perceel 2 : Ruwbouw en afwerking
Hoeveelheid of omvang: geheel.
Geraamde waarde zonder BTW: 81386.00 EUR .
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
2
Geraamde waarde zonder BTW: 518918.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 3 : tot 500.000 EUR, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/06/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 50.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: storting op naam van : Jep Bogemans
BE34 1430 8584 3990 / digitale versie 50,00 / papieren versie 120,00 / Ref. MS 1
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
16/08/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
16/08/2017 - 11:00
Plaats: Michaelschool / Steinerschool Hoveniersstraat 53 A Turnhout
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Publiek
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 09/06/2017