AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Openbare Vlaamse Afvalstoffenmaatschappij
Stationsstraat 110, BE-2800 Mechelen
Contact: Rottiers Joke Vanja
Tel: +32 15284511 E-mail: joke.rottiers@ovam.be
Internet adres(sen): http://www.ovam.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamcontract injecties bij Bedrijven 2017-2018
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het betreft een opdracht voor aanneming van werken voor diverse terreinen gelegen in Vlaanderen.
De opdracht bestaat uit deelopdrachten. Elk van de deelopdrachten betreft de uitvoering van kleinschalige injecties ikv een pilootproef of een bodemsaneringswerk.
In het kader van de doelgroepgerichte werking wil de OVAM met dit bestek een nieuwe manier van werken toepassen om een groter aantal kleine injecties te kunnen uitvoeren. Als doelgroep richt deze opdracht zich op Bedrijven. Evenwel zal 80% van de deelopdrachten bij Bedrijven uitgevoerd worden. Hierbij wordt de nadruk gelegd op de kwaliteit en de timing van het uitgevoerde werk. Hieronder verstaan we o.m. het tijdig naleven van alle opgelegde termijnen en een correcte wijze van communicatie.
Het gaat om een opdracht voor werken tegen prijslijst. De raamovereenkomst wordt gesloten voor een totaalbedrag van 495.000,00 euro exclusief BTW.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 10/08/2017 - 10:15
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
11/08/2017 - 10:15
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
11/08/2017 - 10:15
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Opgelet : vanaf 1 januari 2017 is elektronische facturatie (e-invoicing) de standaard werkwijze voor de ontvangst van facturen binnen de Vlaamse overheid. Meer informatie hierover vindt u in het bijgevoegde bestek.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 09/06/2017