AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
SGR25 - Scholengroep 25 Brugge-Oostkust
Rijselstraat 3b, BE-8200 Sint-Michiel Brugge
Contact: Els T'Jonck
Tel: +32 50140411 E-mail: els.tjonck@scholengroepimpact.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=274307
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
RENOVEREN ELEKTRISCHE INSTALLATIE VAN EEN SCHOOL IFV RELIGHTING EN HET AREI
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Renoveren elektrische installatie van een school ifv relighting en het AREI.
De werken van voorliggend bestek hebben betrekking op de renovatie van de elektrische installatie en de relighting van het hoofdgebouw (oud gedeelte) van de MS/KA Jan Fevijn, Daverlostraat 132, Assebroek. Deze werken kaderen in het algemeen streven van de scholengroep om in de komende jaren alle scholen in orde te zetten volgens het AREI en tevens alle scholen te gaan 'relighten'. Doel van de werken is om de elektrische installatie van dit gebouw in orde te zetten voor de volgende 15 à 20 jaar. Tijdens deze ingreep gaan we de school ook volledig voorzien van nieuwe dag- en bewegingsgestuurde LED_verlichting. De verlichting en detectoren zullen aangeleverd worden door het bestuur. Ook zal het verbruik tijdens de nacht worden gereduceerd door te werken met programmeerbare logische units: het principe is om alle stopcontacten (behalve enkele), computers (behalve server),. s'avonds en in het weekend zonder stroom te zetten.
In de klassen en burelen zal ook een systeemplafond moeten worden voorzien.
Dit werk is opgevat als een 'Design en Build'-project.
Het ontwerp wordt toegevertrouwd aan de inschrijver, die tevens ook voor de uitvoering gaat zorgen.
Plaats van uitvoering: Jan Fevijn Campus Assebroek, Daverlostraat 132 te 8310 Assebroek
Raming van de werken: 148.000 ?
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 148000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 2 : tot 275.000 EUR, Categorie: P1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 02/07/2017 - 10:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
03/07/2017 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 08/06/2017