AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Ieper
Ter Waarde 1, BE-8900 Ieper
Contact: Mevrouw Sylvia De Baets
Tel: +32 57239519 E-mail: sylvia.debaets@ieper.be
Internet adres(sen): www.ieper.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Dorpskernvernieuwing van Zillebeke-Dorp en de aanleg van een gescheiden rioleringsstelsel Zillebeke-Dorp, Pastoriestraat, deel Blauwepoortstraat en deel Werviksestraat
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Dorpscentrum Zillebeke en aanliggende straten
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De dorpskernvernieuwing van Zillebeke-Dorp en de aanleg van een gescheiden rioleringsstelsel Zillebeke-Dorp, Pastoriestraat, deel Blauwepoortstraat en deel Werviksestraat omvat :
- Signalisatie van de werken en verkeersregeling ;
- Opbreken van verhardingen, lijnvormige elementen, buizen, .
- Grondwerken in uitgraving en geschikt maken van het baanbed
- Aanleggen van rijbaanverhardingen in asfalt, cementbeton en natuursteenbestratingen
- Uitvoeren van lijnvormige elementen in beton en natuursteen
- Plaatsen van RWA en DWA-riolering
- Bouwen van een pompstations, overlaten en aanhorigheden
- Aanleg van open waterlopen, gronddijken en een gecontroleerd overstromingsgebied
- Ter plaatse gestorte constructies
- Leveren en plaatsen van straatmeubilair
- Belijningen en bebordingen (signalisatie)
- Groenaanleg en onderhoud gedurende de waarborgperiode
- Het onderhoud van de werken gedurende de waarborgperiode
De opdracht bestaat uit een vast en een voorwaardelijk deel cfr art 37 van de wet van 15-06-2006.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Overeenkomstig de erkenningsregeling
Zie erkenning
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Er zijn geen bijkomende documenten noodzakelijk. De inschrijver moet voldoen aan de erkenningsvereisten.
Zie erkenning
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 7
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/7/2017 - 09:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Aanbestedingsbundel
De aanbestedingsdocumenten worden gratis ter beschikking gesteld (enkel digitaal) na eenvoudig verzoek per e-mail aan info.be@anteagroup.com met vermelding van het projectnummer 228605
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
14/7/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
14/7/2017 - 11:00
Plaats: AC Auris, Ter Waarde 1 te 8900 Ieper
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 7/6/2017