Gemeente Rotselaar

Contractuele publiek-private samenwerking in de vorm van een promotieovereenkomst - ontwerp, bouw en financiering kleuterschool


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Rotselaar
Provinciebaan 20, BE-3110 Rotselaar
Contact: Mevrouw Sofie Geens
Tel: +32 16616348 Fax: +32 16616393 E-mail: sofie.geens@rotselaar.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Contractuele publiek-private samenwerking in de vorm van een promotieovereenkomst - ontwerp, bouw en financiering kleuterschool
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Jan Bolstraat, 3118 Werchter
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Contractuele publiek-private samenwerking in de vorm van een promotieovereenkomst - ontwerp, bouw en financiering kleuterschool
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
zie bestek
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 6
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Ontwerp, Weging: 40
Criterium 3: Uitvoeringstermijn bouwfase, Weging: 10
Criterium 4: Projectmanagement, Weging: 10
Criterium 5: Waarborg, Weging: 5
Criterium 6: Aanvullende diensten, Weging: 15
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 14/9/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 15/9/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 15/9/2017 - 11:00
Plaats: Gemeentehuis, 1ste verdieping
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 6/6/2017

Annonces similaires du BDA :