Gemeente Beveren

Riolering - in aanbouw - aanleg drukriolering langs landelijke wegen-fase 2B - Actie: In buitengebied: collectief te optimaliseren zones en individueel (privé) te optimaliseren woningen


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
gemeente Beveren
Stationsstraat 2, BE-9120 Beveren
Contact: De heer Guido De Bock
Tel: +32 37501733 Fax: +32 37501524 E-mail: guido.de.bock@beveren.be
Internet adres(sen): www.beveren.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Riolering - in aanbouw - aanleg drukriolering langs landelijke wegen-fase 2B - Actie: In buitengebied: collectief te optimaliseren zones en individueel (privé) te optimaliseren woningen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Heiveldstraat en andere straten
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De uit te voeren overeenkomst heeft tot doel ; De aanleg van drukriolering in diverse landelijke wegen.
Het betreft in delen van Kromstraat , Achterhoek, Heiveldstraat en Broekstraat.
De opdracht omvat in hoofdzaak volgende werken :
 voorbereidende opbraakwerken van bestaande verhardingen en riolering met de aansluitingen.
 aanleg van gescheiden riolering met huisaansluitingen en straatkolken.
 Aanleg van een drukriolering
 aanleg van rijweg met verharding in K.W.S. op steenslagfundering
 aanleg van uitwijkstroken in beton : op steenslagfundering
 aanleg van wegverbredingen in keien : fundering van schraal beton
 aanleg van weggoten, kantstroken en trottoirbanden.
 verbetering van de afwateringsgrachten
 aanleg van opritten in betonstraatstenen op schraalbetonfundering.
 uitrusting met markering en signalisatie
 herstel van diverse verhardingen
 de taken uit te voeren door de aannemer cfr. KB van 25/01/01 inzake tijdelijke en mobiele bouwplaatsen en project veiligheids- en gezondheidsplan.
De uitvoering van de opdracht gebeurt in vijf fasen.
 Fase deel Kromstraat : plaatselijke installatie pompunits.
 Fase deel Achterhoek : plaatselijke installatie pompunits
 Fase deel Heiveldstraat : vanaf woning nr 123 tot kruispunt met Kromstraat
 Fase deel Heiveldstraat : vanaf kruispunt Kromstraat tot kruispunt Broekstraat
 Fase deel Broekstraat : vanaf kruispunt Heiveldstraat tot en met kruispunt Kasteelstraat-Polderdreef.
De volgorde der fasen zijn vrij te bepalen rekening houdende met de randvoorwaarden opgelegd in bestek en omstandigheidsfactoren (seizoensfactoren, interactie met andere werken, evenementen, ..)
Fasen kunnen desgevallend ook gelijktijdig worden uitgevoerd.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
In toepassing van het koninklijk besluit van 20 juli 2005 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document .
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 7/8/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 100.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
De aanbestedingsdocumenten kunnen mits contante betaling of mits voorafgaandelijke storting op de bankrekening van studiegroep Irtas, Gasmeterstraat 81A 9100 Sint-Niklaas, rek.nr.418-8051751-24, telefoon 03.780.54.06, worden aangekocht aan volgende voorwaarden : prijs van het bestek met bijlagen, van het model van offerte met de bijhorende samenvattende opmetingsstaat en van de plans : 100 Eur. Het geld moet gestort zijn vooraleer de documenten worden overgemaakt.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 9/8/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 9/8/2017 - 10:00
Plaats: gemeentehuis
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 6/6/2017

Annonces similaires du BDA :