AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Katholiek Secundair Onderwijs Genk vzw
Collegelaan 1, BE-3600 GENK
Contact: Geusens Veerle
Tel: +32 473961213 E-mail: veerle.geusens@skynet.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=273891
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
KASOG18/4 - LESLOKALEN & POLYVALENTE RUIMTE SOUTERRAIN INTERNAAT
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Mosselerlaan 108 Genk
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
DOSSIER 4 : INRICHTEN VAN HET SOUTERRAIN INTERNAAT
(KELDERVERDIEPING MET EEN GEDEELTE VAN DE RUIMTE BOVENGRONDS)
ALS POLYVALENTE RUIMTE EN LESLOKALEN
VOOR GEBRUIK ZOWEL DOOR INTERNAAT ALS TISL
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: LOT 1,2,5,6
Korte beschrijving:
Bouw: afbraak, ruwbouw, buiten- en binnen-schrijnwerk en afwerking en schilderwerken
Perceel 2: LOT 3,4,7,8
Korte beschrijving:
Technieken: sanitair & verwarming, elektrische installatie, mechanische ventilatie, netwerk
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/06/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 112.20 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: overschrijving en melding per mail aan architect
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
30/06/2017 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 05/06/2017