Katholiek Secundair Onderwijs Genk

KASOG18/1 - VERNIEUWEN & INRICHTEN TOILETTEN TISL/INT


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Katholiek Secundair Onderwijs Genk vzw
Collegelaan 1, BE-3600 GENK
Contact: Geusens Veerle
Tel: +32 473961213 E-mail: veerle.geusens@skynet.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=273888
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
KASOG18/1 - VERNIEUWEN & INRICHTEN TOILETTEN TISL/INT
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Mosselerlaan 110 te Genk
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
VERNIEUWEN EN INRICHTEN VAN TOILETTEN IN
1. HOOFDGEBOUW
2. GEBOUW COLLEGELAAN
 SPORTHAL
 AFDELING LASSEN+ELEKTRICITEIT
3. GEBOUW HOUTBEWERKING
4. INTERNAAT
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Loten 1,2,5,6
Korte beschrijving:
voor vernieuwen van toiletten volgende werken: afbraak, riolering,ruwbouw, buiten- en binnen-schrijnwerk en schilderwerken
Perceel 2: Loten 3,4,7,8
Korte beschrijving:
voor vernieuwen van toiletten volgende werken: technieken: sanitair & verwarming, elektrische installatie, mechanische ventilatie, camerabewaking , netwerk
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/06/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 112.70 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: overschrijving en melden per email bij architect
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 30/06/2017 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 05/06/2017

Annonces similaires du BDA :