Gemeentebestuur Kluisbergen

Asfalteringswerken en verbeteringswerken in de KEUZELINGSSTRAAT en PENSEMONTSTRAAT te Kluisbergen


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeentebestuur KLUISBERGEN
Parklaan 16, BE-9690 KLUISBERGEN
Contact: Lotje Demedts
Tel: +55 231610 E-mail: info@kluisbergen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=273887
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Asfalteringswerken en verbeteringswerken in de KEUZELINGSSTRAAT en PENSEMONTSTRAAT te Kluisbergen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Asfalteringswerken en verbeteringswerken in de KEUZELINGSSTRAAT en PENSEMONTSTRAAT te Kluisbergen
Pensemontstraat:
De betonverharding wordt vervangen door een rijweg in asfaltverharding incl. steenslagfundering.
De bestaande boordsteen en greppels langs de rijweg worden ook vernieuwd.
Keuzelingsstraat:
In de zone van de asfaltverharding wordt buiten de bebouwing de zone overlaagd in asfalt, profileerlaag en toplaag voor het onder profiel brengen van de rijweg.
Langs de bebouwing, greppels en opritten wordt de asfalt gefreesd en overlaagd met een nieuwe toplaag.
In de zone van de cementbetonverharding:
Zone buiten de bebouwing:
Buiten de bebouwing wordt de rijweg in cementbetonverharding overlaagd met asfalt en versterkt met scheur remmende laag : -, met grids klasse C volgens 3-13.3.2.3.
Zone langs de bebouwing:
Wordt langs de woningen de cementbetonverharding volledig opgebroken en vernieuwd in asfalt met nieuwe steenslagfundering.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse:3, Categorie:C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 12/07/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 200.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De bescheiden die in het bijzonder toepasselijk zijn kunnen, mits voorafgaandelijke storting op rekening nr. IBAN BE56 4683 1619 3188 - BIC KREDBEBB van Bureau Cnockaert, Hoogweg 40, 8940 Wervik en met vermelding van het BTW-nr. en dossiernr. KL 0002, worden aangekocht aan de volgende voorwaarden (btw incl.): het bestek met bijlagen, de offertebescheiden (offerte en samenvattende opmetingsstaat), de 3 plannen.
TOTALE VERKOOPPRIJS VAN DE OPDRACHTDOCUMENTEN:
Dossier KL 0002: 200 eur ( BTW incl.).
De digitale aanbestedingsdocumenten kunnen ook gratis digitaal opgevraagd worden via mail aan evelyn.lefevre@cnockaert.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 13/07/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 13/07/2017 - 11:00
Plaats: in de raadszaal van het gemeentehuis van en te Kluisbergen, Gemeentehuis, Parklaan 16, 9690 Kluisbergen.
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: de zitting is openbaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 05/06/2017

Annonces similaires du BDA :