Autonoom Gemeentebedrijf Lanaken

Lanaken - Verbouwing Sporthal Sparrendal


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Autonoom Gemeentebedrijf Lanaken
Aan de Engelse Hof 10 bus 4, BE-3620 Lanaken
Contact: Mevrouw Mady Beckers
Tel: +32 89730739 Fax: +32 89722487 E-mail: mady.beckers@lanaken.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Lanaken - Verbouwing Sporthal Sparrendal
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Sporthal Sparrendal, Roelerdreef 7000 te 3620 Lanaken
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Lanaken - Verbouwing Sporthal Sparrendal
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Nieuwbouw cafétaria, kleedkamers
Korte beschrijving:
Nieuwbouw cafétaria, kleedkamers
Perceel 2: Gevel Sporthal
Korte beschrijving:
Gevel Sporthal
Perceel 3: Dak Sporthal
Korte beschrijving:
Dak Sporthal
Perceel 4: Personenlift
Korte beschrijving:
Personenlift
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar de werknemers gevestigd zijn.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.
* Bewijs van rechtsgeldige ondertekening (uittreksels uit de statuten zoals verschenen in het Belgisch Staatsblad).
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Verzekeringsattest met vermelding van de dekkingsperiode en gedekte bedragen toe te voegen aan de offerte.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* De lijst van eventuele onderaannemers met bewijs van erkenning in de vereiste categorieën en klassen (artikel 12). Indien de identificatie nog niet bekend is, zaldeze aan de aanbestende overheid worden bekendgemaakt alvorens een onderaannemer prestaties levert ter uitvoering van de opdracht. De aannemer zal slechts beroep kunnen doen op een niet vermelde onderaannemer na schriftelijk en voorafgaand akkoord van het bestuur.
* Bewijs van de gevraagde erkenning.
Bewijsdocumenten toevoegen aan de offerte.
Vereiste erkenning: Perceel 1 : D (Bouwwerken), Klasse 4
Perceel 2 : D (Bouwwerken), Klasse 1
Perceel 3 : D (Bouwwerken), Klasse 1 of D8 (Dakbedekkingen in asfaltprodukten (of gelijkaardige) en dichtingswerken), Klasse 1
Perceel 4 : D (Bouwwerken), Klasse 1 of N1 (Liften, goederenliften, roltrappen en roltapijten), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/8/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bedrag te storten op rekeningnr. IBAN BE25 9730 8457 9182 BIC ARSPBE22 tnv Luc Christoffels. Het dossier werd bezorgd nà betaling met vermelding van 'aankoop dossier 0811, perceel X en btw-nr'. Betalingsbewijs, facturatiegegevens en bezorggegevens te mailen aan info@christoffels-sannen.be.
Perceel 1 : EUR 185,00 incl. btw voor dossier verstuurd per post
EUR 121,00 incl. btw voor dossier digitaal verstuurd (via we transfer)
Perceel 2 : EUR 90,00 incl. btw voor dossier verstuurd per post
EUR 50,00 incl. btw voor dossier digitaal verstuurd (via we transfer)
Perceel 3 : EUR 90,00 incl. btw voor dossier verstuurd per post
EUR 50,00 incl. btw voor dossier digitaal verstuurd (via we transfer)
Perceel 4 : EUR 90,00 incl. btw voor dossier verstuurd per post
EUR 50,00 incl. btw voor dossier digitaal verstuurd (via we transfer)
ALLE PERCELEN SAMEN : EUR 275,00 voor dossier verstuurd per post
EUR 171,00 voor dossier digitaal verstuurd (via we transfer).
TIJDENS BOUWVERLOF (van 08-07-2017 t/m 31/07/2017) KUNNEN GEEN DOSSIERS OPGEVRAAGD OF AANGELEVERD WORDEN !
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 21/8/2017 - 15:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 21/8/2017 - 15:00
Plaats: Gemeentehuis, schepenlokaal, eerste verdieping
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 2/6/2017

Annonces similaires du BDA :