Universiteit Gent

Waterkoelers


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Universiteit Gent
Sint-Pietersnieuwstraat 25, BE-9000 Gent
Contact: Cel Aankoopbeleid
E-mail: aankoopbeleid@ugent.be
Internet adres(sen): www.ugent.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Waterkoelers
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht betreft een raamovereenkomst op afroep voor het huren van waterkoelers aangesloten op ledingwater, ten behoeve van de Universiteit Gent
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 30/07/2017 - 10:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 31/07/2017 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 31/07/2017 - 10:30
Plaats: Rectoraat 2, cel Aankoopbeleid, verdieping -2, te 9000 Gent, Sint-Pietersnieuwstraat 25,
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De inschrijving moet gedateerd zijn en de handtekening dragen van de inschrijver of van diegene die gemachtigd is de vennootschap te binden.
Opgepast. Het is de elektronische handtekening in e-Tendering (indieningsrapport) die afkomstig moet zijn van de bevoegde persoon
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 02/06/2017

Annonces similaires du BDA :