Ag Vespa

Opdracht voor renovatie en herbestemming van 19 centers in de spoorwegstructuur, Engelselei, Borgerhout


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
AG VESPA
Generaal Lemanstraat 55 bus 4, BE-2018 Antwerpen
Contact: Van Turenhout Niki
Tel: +32 2380327 E-mail: niki.vanturenhout@vespa.antwerpen.be
Internet adres(sen): www.agvespa.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
opdracht voor renovatie en herbestemming van 19 centers in de spoorwegstructuur, Engelselei, Borgerhout
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Engelselei Borgerhout
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Opdracht voor de renovatie en herbestemming van 19 centers in spoorwegstructuur, Engelselei, Borgerhout. De werken omvatten de nodige stabiliteitswerken om de bovenliggende spoorweginfrastructuur te vrijwaren (uitgravingen, storten betonnen vloeren en wanden,.). Daarnaast worden werken aangevat voor de herbestemming van de ruimtes: aanbrengen waterdichte coating, implementatie technieken (elektriciteit, ventilatie en toegangscontrole), plaatsen buitenschrijnwerk en beperkte dakuitbouw, schrijnwerk interieur.
De totaliteit van de gevels wordt gereinigd.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: tussen 1200000.00 en 1700000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie administratief bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie administratief bestek
Klasse: Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 10/07/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 10/07/2017 - 23:59
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 11/07/2017 - 11:00
Plaats: Generaal Lemanstraat 55 bus 4 2018 Antwerpen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Clausule :Plaatsbezoek op donderdag 15 juni 2017 (Bestek p.9)
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 02/06/2017

Annonces similaires du BDA :