AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Boeckx Architects
Torhoutsesteenweg 52, BE-8400 Oostende
Contact: secretariaat
sylvie titeca
Tel: +32 59808804 E-mail: sylvie.titeca@boeckx.be
Internet adres(sen): www.boeckx.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Bouwen van een dagverzorgingscentrum - Perceel 2: buitenschrijnwerk
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: 7de Geniestraat 3 in 8650 Houthulst
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Bouwen van een dagverzorgingscentrum - perceel 2: buitenschrijnwerk
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
In orde zijn met betaling van belasingen.
Voorleggen recent R.S.Z.-attest
III.2.3. Vakbekwaamheid:
over een erkenning beschikken
Klasse: 2, Categorie: D20
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 30/06/2017 - 10:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 140.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Tegen contante betaling (geen bancontact) bij afhaling op het kantoor Torhoutsesteenweg 52 in 8400 Oostende of via overschrijving op het rekeningnummer BE25 4736 2430 4182, met vermelding 0691_DVC_A002 + BTW-nummer (= bestek op papier + bestek en plannen in pdf op CD-rom)
Extra plannen op papier: 50,00 euro
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
07/07/2017 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
07/07/2017 - 10:30
Plaats: VZW Cassiers WZC, 7de Geniestraat 3 in 8650 Houthulst, vergaderzaal directie
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: allen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 02/06/2017