AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Lubbeek
Gellenberg 16, BE-3210 Lubbeek
Contact: De heer Bruno Van Horenbeek
Tel: +32 16479700 Fax: +32 16479701 E-mail: Bruno.VanHorenbeek@lubbeek.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Herinrichting gemeentehuis met nieuwe aanbouw
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Lubbeek
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het project omvat een nieuwe aanbouw aan het gemeentehuis van Lubbeek , en eveneens verbouwingswerken in het bestaand gedeelte (ruwbouw-afbouw-technieken-stabilliteit-buitenaanleg).
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Zich niet in een toestand van uitsluiting bevinden(faillissement, fiscale achterstallen of achterstallige sociale zekerheidsbijdragen)
Zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bestek
Zie bestek
Vereiste erkenning: Klasse 4 (onder)catergorie D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 10/7/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 160.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Via overschrijving overschrijving van het bedrag op rekeningnummer Interleuven 091-0006374-01 met vermelding van uw BTW nummer én mededeling "nr 316.108 -Herinrichting van het gemeentehuis met nieuwe aanbouw".
Kostprijs digitaal en analoog dossier : EUR 160,-
Na overschrijving kan het digitaal dossier opgevraagd worden : ellen.torfs@interleuven.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
12/7/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
12/7/2017 - 10:00
Plaats: Gemeentehuis Lubbeek , schepenzaal , Gellenberg 16 , 3210 Lubbeek
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 1/6/2017