AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Technische Diensten KU Leuven
W. de Croylaan 60A bus 5570, BE-3001 Leuven
Contact: Aankoop
Tel: +32 16322081 Fax: +32 16322982 E-mail: leveranciers.aankoop@kuleuven.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=273337
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
WB002 - Bestek TD/65172
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
WB002 - Herbestemming van gebouw 150-71 - Kartuizerklooster, Bankstraat 75, 3000 Leuven
Perceel 1Z: Archeologische opgravingen
Bestek TD/65172
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 03/07/2017 - 00:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
04/07/2017 - 16:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Het volledige bestek, inclusief plannen, wordt gratis online ter beschikking gesteld op www.kuleuven.be/overheidsopdrachten
Verplicht plaatsbezoek en infomoment
De inschrijver is verplicht een plaatsbezoek te doen op straffe van uitsluiting uit de procedure.
Daarnaast zal er een vrijblijvend gemeenschappelijk infomoment worden georganiseerd voor de toelichting van het voorafgaandelijk archeologisch onderzoek, zodat alle inschrijvers over de juiste en dezelfde informatie beschikken. Dit infomoment gaat door ter plaatse (Bankstraat 75, 3000 Leuven) op maandag 26 juni 2017 om 13:30 uur.
Gelieve hiervoor een afspraak te maken met Robrecht Vanhagendoren op telefoonnummer
+32 16 37 94 06 of GSM +32 486 48 05 42 of via e-mail robrecht.vanhagendoren@kuleuven.be .
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 01/06/2017