Universitair Ziekenhuis Gent

Renovatie van kelders K1-K2-B1-B2-P1 na asbestverwijdering


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Universitair Ziekenhuis Gent
De Pintelaan 185, BE-9000 Gent
Contact: De heer Miguel Berteloot
Tel: +32 93326032 Fax: +32 93324992 E-mail: miguel.berteloot@uzgent.be
Internet adres(sen): www.uzgent.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Renovatie van kelders K1-K2-B1-B2-P1 na asbestverwijdering
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: CAMPUS UZ GENT, De Pintelaan 185 te 9000 Gent
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Afbraak en verbouwingswerken in de kelders van de gebouwen K1-K2-B1-B2-P1 van de camus UZ Gent.
De opdracht omvat:
- Afbraakwerken van allerlei aard
- Totaalrenovatie van lokalen en gangen
De werken moeten uitgevoerd worden met de volgende aandachtspunten:
- De werken gebeuren in een ziekenhuis in volle werking;
- De werken worden uitgevoerd volgens de wettelijke voorschriften en de specifieke voorschriften van het UZ Gent
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 § 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
Deze impliciete verklaring slaat onder meer op inlichtingen en documenten die voor de aanbestedende overheid kosteloos en elektronisch toegankelijk zijn, met name het attest van niet-faillissement, het RSZ-attest en het attest betreffende de fiscale verplichtingen. Deze zullen door de aanbestedende overheid worden opgehaald uit Digiflow na opening van de offertes.
* De kandidaat/inschrijver dient een recent (max 3 maanden oud tov openingsdatum) uittreksel uit het strafregister uitgereikt door een gerechtelijke overheid of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst bij zijn offerte te voegen. Uittreksel staat op naam van de inschrijver zoals vermeld op het inschrijvingsformulier (zijnde een natuurlijke persoon of een vennootschap met rechtspersoonlijkheid).
* De inschrijver van vreemde nationaliteit moet, opdat zijn inschrijving als regelmatig zou worden beschouwd, attesten voorleggen die door de bevoegde overheden zijn uitgereikt, overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is, en waaruit blijkt dat hij:
- niet in staat van faillissement verkeert;
- voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen;
- en voldaan heeft aan zijn verplichtingen ten aanzien van betalingen van de bijdragen voor sociale zekerheid.
Meer info m.b.t. deze documenten: http://ec.europa.eu/markt/ecertis/searchDocument.do
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Niet van toepassing.
Voor het beoordelen van de technische en beroepsbekwaamheid volstaat het om het bewijs van erkenning in de gevraagde klasse bij de offerte te voegen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Niet van toepassing
Voor het beoordelen van de technische en beroepsbekwaamheid volstaat het om het bewijs van erkenning in de gevraagde klasse bij de offerte te voegen.
Vereiste erkenning: D4 (Geluids- en warmte-isolatie, lichte scheidingswanden, valse plafonds en blinde vloeren, al dan niet geprefabriceerd), Klasse 5 of hoger
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 7/7/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 7/7/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 7/7/2017 - 11:00
Plaats: Vergaderzaal Aankoopdienst - Ingang 75 - 1e verdieping (Containercomplex De Pintepark II), De Pintelaan 185 te 9000 Gent
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
19/06/2017 om 09.00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 31/5/2017

Annonces similaires du BDA :