AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeentebestuur Kortemark
Stationsstraat 68, BE-8610 Kortemark
Contact: Bram Van Acker
Tel: +51 575118
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=273496
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Herstel wegen, gelijkgrondse bermen en voetpaden 2de fase 2013-2018 te Kortemark
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Herstel wegen, gelijkgrondse bermen en voetpaden 2de fase 2013-2018 te Kortemark
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: 5, Categorie: C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 06/07/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 430.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De bescheiden die in het bijzonder toepasselijk zijn kunnen, mits voorafgaandelijke storting op rekening nr. IBAN BE56 4683 1619 3188 - BIC KREDBEBB van Bureau Cnockaert, Hoogweg 40, 8940 Wervik en met vermelding van het BTW-nr. en dossiernr. KM 0042, worden aangekocht aan de volgende voorwaarden (btw incl.): het bestek met bijlagen, de offertebescheiden (offerte en samenvattende opmetingsstaat), de plannen en het veiligheids- en gezondheidsplan:
TOTALE VERKOOPPRIJS VAN DE OPDRACHTDOCUMENTEN:
Dossier KM 0042 430 eur ( BTW incl.).
De digitale aanbestedingsdocumenten kunnen ook gratis digitaal opgevraagd worden via mail aan evelyn.lefevre@cnockaert.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
07/07/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
07/07/2017 - 11:00
Plaats: De opening van de offertes heeft plaats in de raadszaal van het gemeentehuis van en te Kortemark, Stationsstraat 68 te Kortemark
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: de zitting is openbaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 31/05/2017