AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
stad Beringen
Mijnschoolstraat 88, BE-3580 Beringen
Contact: Mevrouw Nicole Geuens
Tel: +32 11430254 Fax: +32 11434658 E-mail: nicole.geuens@beringen.be
Internet adres(sen): www.beringen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - "DESIGN AND BUILD"-PROJECT VAN EEN SKATEPARK IN BERINGEN - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Scholencampus, Koolmijnlaan 80 Beringen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
"Design and build"-project van een skatepark uitgevoerd in naadloze vorstbestendige beton.
Om de Beringse skaters te faciliteren wil de stad Beringen een skatepark bouwen op de nieuwe scholencampus. Hiervoor lanceert het stadsbestuur een oproep tot kandidatuurstelling voor het ontwerp en de realisatie van een monolitisch skatepark van min 1000 m² (geen losse toestellen, maar een aangesloten geheel en totaalproject). In het ontwerp is de integratie van het skatepark in de omgeving, de omgevingsaanleg en de toegangsweg inbegrepen.
De uitvoering van het project bestaat in grote lijnen uit:
- ontwerp en realisatie van een monolitisch skatepark
- landschappelijke integratie van het ontwerp in de omgeving
- ontwerp en realisatie van toegangsweg en omgevingsaanleg
- uitvoeren van de benodigde grondwerken
Belangrijke opmerking:
Een voorafgaand bezoek ter plaatse is verplicht. Offertes zonder ingevuld "Attest van plaatsbezoek" als bijlage, komen niet in aanmerking (onvolledige offerte). Voor een bezoek ter plaatse kan contact genomen worden met Michele Tessens van de dienst Jeugd en Sport en/of een aangestelde welke gemachtigd is het "Attest van plaatsbezoek" te ondertekenen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
nvt
nvt
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van de voornaamste gelijksoortige (bv ontwerp en uitvoering van een skatepark in naadloze beton met min 10 oefeningen) en reeds uitgevoerde opdrachten (max 10 pagina's A3), die voldoende geïllustreerd zijn, met vermelding van bedrag, oppervlakte, locatie, de datum van uitvoering en vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht.
Andere documenten die bij de offerte moeten gevoegd worden
- Geldig ondertekend bewijs van plaatsbezoek (bijlage X van dit bestek);
- Onderhoudsvoorstel tijdens de opgegeven garantieperiode;
- Beschrijving van de voorgestelde systematiek om het "design and buidl"- project uit te voeren, de gevraagde nota "wijze van aanpak en uitvoering";
- De gedetailleerde tekeningen (hoogtes, laagtes, doorsnedes, afstanden tussen de toestellen en driedimensionele tekeningen), het inplantingsplan, het doorsnedeplan en het rioleringsplan;
- Gedetailleerde meetstaat bij de globale aangeboden prijs;
- De inschrijver is verplicht een offerte in te dienen die voldoet aan de Europese Normen voor veiligheid- en constructienormen (EN 14974);
- De inschrijver is verplicht een offerte in te dienen die conform is met het specifiek voor dit project ontworpen veiligheids- en gezondheidsplan (bijlage X bij dit bestek), overeenkomstig artikel 30 van het koninklijk besluit van 25 januari 2001;
Uit deze lijst moeten minimum 3 gelijksoortige opdrachten blijken.
Vereiste erkenning: G4 (Speciale bekledingen voor sportvelden), Klasse 2
C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 2
D (Wegenbouwkundige werken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Toetsing van het ontwerp, Weging: 50
Criterium 2: Prijs, Weging: 30
Criterium 3: Technische waarde, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 26/6/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De documenten kunnen gratis gedownload worden via e-procurement.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
27/6/2017 - 09:30
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
Tijdstip is af te spreken met Michele Tessens van de dienst Jeugd & Sport van de stad Beringen .
De inschrijver dient minstens 10 dagen voor de opening van de offertes een afspraak te maken. Hierna kan een plaatsbezoek niet meer gegarandeerd worden.
De inschrijver dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 31/5/2017