Heilig Hart Dienstverleningscentrum Voor Personen Met Verstandelijke Beperkingen Vzw

Leveren, plaatsen en indienststellen van externe zonneweringen en rolluiken


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Heilig Hart Dienstverleningscentrum voor personen met verstandelijke beperkingen vzw
Leernsesteenweg 53, BE-9800 Deinze
Contact: Coussement Patricia Christiane
Tel: +32 93877711 Fax: +32 93877700 E-mail: patricia.coussement@dvcheilighart.be
Internet adres(sen): www.dvcheilighart.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Leveren, plaatsen en indienststellen van externe zonneweringen en rolluiken
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Leernsesteenweg 53
9800 DEINZE
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Leveren, plaatsen en indienststellen van externe zonneweringen en rolluiken
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: alle percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Leveren, plaatsen en indienststellen van externe zonneweringen
Korte beschrijving:
Leveren, plaatsen en indienststellen van externe zonneweringen
Perceel 2: Leveren, plaatsen en indienststellen van rolluiken
Korte beschrijving:
Leveren, plaatsen en indienststellen van rolluiken
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie opdrachtdocumenten
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie opdrachtdocumenten
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie opdrachtdocumenten
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 19/06/2017 - 14:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 20/06/2017 - 14:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 30/05/2017

Annonces similaires du BDA :