AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw DVC De Triangel
Molendreef 16, BE-9920 Lovendegem
Contact: Marc De Rocker
Tel: +32 93707211
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=273205
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Nieuwbouw Nursingtehuis met 34 bedden
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Molendreef 16, 9920 Lovendegem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Nieuwbouw Nursingtehuis met 34 bedden
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Registratie-attest ; RSZ-attest en fiscaal attest toevoegen
Uittreksel uit strafregister en attest niet-faling toevoegen
Zie ook artikel 81 van de administratieve bepalingen
1. Financieel en economische draagkracht
1.1 Balans en resultatenrekening van elk van de laatste boekjaren
1.2 Ondertekende omzetverklaring van elke van de laatste 3 boekjaren
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning : klasse 6 - categorie D
2. Technische bekwaamheid
2.1 Bewijs van erkenning en klasse van de onderaannemers technische disciplines (Verwarming/ventilatie, sanitair, elektriciteit)
2.2 Referenties:
2.2.1 Referenties van totaalopdrachten
2.2.2 Referenties van de onder 2.1 opgegeven onderaannemers technische disciplines (verwarming/ventilatie, sanitair, elektriciteit)
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 04/07/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 680.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Kostprijs van het dossier (incl BTW) :
- volledig dossier : 680 ? (documenten, plannen en digitale versie inbegrepen)
- enkel digitale versie : 70 ?
- enkel plannen : 315 ?
- enkel documenten : 295 ?
Het dossier is verkrijgbaar bij : De Vloed Architects bvba - Part of Detoo, Laarnebaan 106a, 9070 Heusden-Destelbergen, alle werkdagen tussen 09.00 u en 16.00 u. Betaling van het dossier gebeurt vooraf door overschrijving op volgende rekening van De Vloed Architects bvba, bij verzending van het dossier, nl. KBC IBAN BE44 4483 6143 6145 - BIC KREDBEBB. Bij afhaling van het dossier gebeurt betaling contant (gepast geld) na telefonische bestelling. Bij storting, gelieve bewijs van storting door te mailen naar Sabine Lebbe met vermelding van dossiernummer. (Sabine.lebbe@devloed.be)
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
05/07/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
05/07/2017 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 29/05/2017