AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw Instituut Mariaburcht Stevoort - Hasselt
Markt 13, BE-2590 Berlaar
Contact: Jan Van Deuren
Tel: +32 34101408
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=272700
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Nieuwbouw en verbouwing Mariaburcht Stevoort - Fase II - perceel ELEKTRICITEIT
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Hasseltse Dreef 115, 3512 Stevoort
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Nieuwbouw en verbouwing Mariaburcht Stevoort - Fase II - perceel ELEKTRICITEIT
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
RSZ-attest 1ste kwartaal 2017
Fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten conform art. 63 KB plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren
Uittreksel uit het strafregister dat op datum van de opening van de inschrijvingen niet ouder is dan 6
maand
Getuigschrift geen faillissement dat op datum van de opening van de inschrijvingen niet ouder is dan 6
maand
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 2 : tot 275.000 EUR, Categorie: P1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 03/07/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Opdrachtdocumenten worden enkel digitaal bezorgd. Opdrachtdocumenten aan te vragen per mail aan mv@sdke.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
04/07/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
04/07/2017 - 11:00
Plaats: Vergaderzaal Zusters van Berlaar, Sollevelden, 2590 Berlaar (via de glazen deur rechts van Sollevelden 1)
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
uitvoeringstermijn : 200 werkdagen
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/05/2017