AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
AZ ZENO
Graaf Jansdijk 162, BE-8300 Knokke-Heist
Contact: Directeur Infrastructuur
De heer Philip Detavernier
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=272737
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
AZ ZENO te Knokke-Heist: nieuwbouw ziekenhuis. Lot 04.11 los meubilair
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Knokke-Heist
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
AZ ZENO te Knokke-Heist: nieuwbouw ziekenhuis
Lot 04.11: los meubilair
De opdracht betreft de levering van het los meubilair voor een nieuwbouw ziekenhuis.
De opdracht is onderverdeeld in volgende percelen:
1) kantoormeubilair
2) projectmeubilair
3) buitenmeubilair
De inschrijver kan voor elk perceel afzonderlijk inschrijven.
De inschrijver zal rekening houden met de streefplanning gevoegd als bijlage aan het administratief bestek.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: kantoormeubiliair
Perceel 2: projectmeubilair
Perceel 3: buitenmeubilair
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
niet van toepassing
Klasse: N/A, Categorie: N/A
geen klasse vereist
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: prijs, Weging: 50
Criterium 2: gebruikersbeoordeling, Weging: 40
Criterium 3: service en technische bijstand, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/07/2017 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 140.36 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het lastenboek wordt opgstuurd mits voorafgaandelijke storting van 140,36 EUR (incl 21% BTW) op KBC 738-0325372-56 van B2Ai cvba (Accent Business Park, Kwadestraat 149/0.1, 8800 Roeselare)
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
14/07/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
14/07/2017 - 11:00
Plaats: 2e verdieping - zaal Palfijn - vzw AZ ZENO, Graaf Jansdijk 162, 8300 Knokke-Heist
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Open offerteaanvraag
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
uitvoeringstermijn: 60 kalenderdagen
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/05/2017