AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
CVBA Helpt Elkander
Hazepad 1, BE-8790 Waregem
Contact: Mevrouw Ann Goerlandt
Tel: +32 56600800 Fax: +32 56611325 E-mail: ann.goerlandt@helpt-elkander.be
Internet adres(sen): www.helpt-elkander.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Waregem, Hof Ter Waaien, sloop van 56 appartementen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Waregem, Hof Ter Waaien 1-56
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Waregem, Hof Ter Waaien, sloop van 56 appartementen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* Zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
zie bestek
Vereiste erkenning: G5 (Afbraakwerken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/6/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 22.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
indien u een papieren versie van het bestek wenst te ontvangen, kan dit door betaling van de kostprijs op het rekeningnummer BE86 0012 3530 0050. Gelieve in de mededeling het besteknummer 2009/0941/02 te vermelden.
Het dossier kan ook gratis digitaal bekomen worden op het e-mail adres ann.goerlandt@helpt-elkander.be.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
30/6/2017 - 09:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
30/6/2017 - 09:00
Plaats: Kantoorcomplex Helpt Elkander, Hazepad 1 te Waregem, Raadzaal 1ste verdiep
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/5/2017