AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Katholiek Onderwijs Bisdom Antwerpen Voorkempen B
Noorderlaan 108, BE-2030 Antwerpen
Contact: Koen Claerhout
E-mail: Koen.claerhout@kobavzw.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=272498
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
AID4513 MALLE RENOVATIE 2DE VERD
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Kasteellaan 18
2390 (West-)Malle
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Renovatie 2de verd. Querbes tot polyvalente werk- & vergaderruimtes
De opdracht behelst het uitbreken van de bestaande inrichting tot casco en herinrichting tot een volledig afgewerkt geheel (incl. technieken).
- nieuwe vloerafwerking (tegels & soepele bekleding) & wandbetegeling
- nieuw buitenschrijnwerk
- nieuwe dakdichting + isolatie (+ vervangen van dakkoepels)
- nieuwe binnenwanden & glazen wanden
- nieuwe binnendeuren
- nieuw pleisterwerk
- nieuw vast meubilair
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse:3, categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 14/06/2017 - 14:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 105.40 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: rekeningnummer AIDarchitecten
IBAN BE 94 0682 4562 2114 GKCC BE BB
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
16/06/2017 - 14:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/05/2017