AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Aquafin NV - Directie Infrastructuur
Dijkstraat 8, BE-2630 Aartselaar
Contact: Directie Infrastructuur
Dhr. Dirk De Waele
Tel: +32 34504511 Fax: +32 34583020 E-mail: aanbestedingen@aquafin.be
Internet adres(sen): www.aquafin.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
HMA3004 & NRP3001 - Hamont-Achel & Neerpelt, Ontwerp fietspaden langs de gewestweg N71 Hamonterweg / Bosstraat enN748 Thomas Watsonlaan.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Hamont-Achel & Neerpelt
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
HMA3004-NRP3001 - Hamont-Achel en Neerpelt, Ontwerp fietspaden langs de gewestweg N71 Hamonterweg / Bosstraat enN748 Thomas Watsonlaan.
- aanleg fietspaden in beton, aanleg gescheiden rioolstelselsel en renovatie asfaltverharding.
- opbraak bestaande gemengde riolering
- opbraak bestaande fietspaden
- aanleg RWA - riolering
- aanleg DWA - riolering
- realisatie 2DWA - pompstations
- herprofileren van bestaande grachten
- aanleg nieuwe grachten
- herprofileren grachten
- vernieuwen toplaag gewestweg
- aanleg fietspaden in beton
- heraanleg kruispunten
- groenaanleg
- signalisatie en wegmarkeringen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Er dient voldaan te worden aan de sociale zekerheidsverplichtingen. Voor meer informatie zie bestek.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning van de aannemer in categorie C1 en/of E1, klasse 8.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 06/07/2017 - 09:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
06/07/2017 - 09:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
06/07/2017 - 09:00
Plaats: Aquafin NV, Dijkstraat 8, 2630 Aartselaar.
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: De zitting is openbaar.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Uitvoeringstermijn : 170 werkdagen
De aanbestedingsdocumenten zijn ter inzage bij Sweco Belgium,Herckenrodesingel 8B, bus 3.01, 3500 Hasselt, en via de website van Aquafin nv, www.aquafin.be
De offertes mogen enkel elektronisch ingediend worden.
Het volledige bijzondere bestek incl. de bijlagen, de plannen, de samenvattende meetstaat (formaat Excel) en het inschrijvingsbiljet (formaat Word) zijn gratis af te laden van het digitale aanbestedingsplatform.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/05/2017