AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Koninklijk Orthopedagogisch Centrum Antwerpen
Van Schoonbekestraat 131, BE-2018 Antwerpen
Internet adres(sen): www.koca.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
nieuw Jonghelinckshof, vervangbouw van een MPI met bijhorende school
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: 2018 Antwerpen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
nieuw Jonghelinckshof, vervangbouw van een MPI met bijhorende school
perceel 10 - verfwerken
perceel 13 - vaste kasten
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: perceel 10 - verfwerken
Korte beschrijving:
Het betreft de verfwerken op muren, plafonds en binnenschrijnwerk.
Hoeveelheid of omvang: klasse overeenkomstig het bedrag van de inschrijving
op basis van de raming gemaakt bij het uitvoeringsdossier worden de werken geacht te behoren tot klasse 1
Perceel 2: perceel 13 - vaste kasten
Korte beschrijving:
Het betreft de realisatie van vast meubilair in 6 leefgroepen (met inbegrip van slaapkamers) en kantoren.
Hoeveelheid of omvang: klasse overeenkomstig het bedrag van de inschrijving
op basis van de raming gemaakt bij het uitvoeringsdossier worden de werken geacht te behoren tot klasse 3
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De aannemer mag zich niet bevinden in één van de uitsluitingstoestanden van art. 61 §1 van het KB Plaatsing én evenmin in één van de uitsluitingstoestanden van art. 61 §2 van het KB Plaatsing.
Door in te schrijven op deze opdracht, verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden zoals bedoeld in art. 61 § 1 én §2.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
volgens voorwaarden zoals vermeld in het gedeelte administratieve bepalingen van het aanbestedingsdossier
III.2.3. Vakbekwaamheid:
attest erkenning
perceel 10 - verfwerken: klasse 1 cat. D13
perceel 13 - vaste kasten: klasse 2 cat. D5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 26/06/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: .
KOSTPRIJS DOSSIERS:
perceel 10 - verfwerken: ? 70,69
perceel 13 - vaste kasten: ? 85,64
AANKOOP DOSSIERS:
- hetzij persoonlijk afhalen tegen contante betaling op het architectenbureau tijdens de kantooruren;
- hetzij bestellen via secretariaat@ba-p.be en na overschrijving op rekeningnummer BE43.3630.4293.8001 van ba-p bvba, met vermelding van project, perceel en btw nummer aannemer
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
27/06/2017 - 12:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
27/06/2017 - 12:00
Plaats: Van Schoonbekestraat 131, 2018 Antwerpen; gebouw Louise Marie (blok G), vergaderzaal begane grond (5! minuten stappen tov straatadres)
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
het project wordt gesubsidieerd door VIPA
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/05/2017