AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Kerkfabriek Sint-Lambertus Alt-Hoeselt
Sint-Lambertusstraat 18, BE-3730 Hoeselt
Contact: Pieraets Janna
Tel: +32 12263330 E-mail: janna.pieraets@dfmoffice.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=272383
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
RENOVATIE KERK ALT HOESELT - GEVELWERKEN BUITEN / SCHILDERWERKEN BINNEN
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Alt Hoeselt
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het betreft de renovatie van de kerk Sint-Lambertus in Alt Hoeselt. Het gaat hier om een grondige renovatie van de buitengevel - herstellingswerken van wanden binnen in de kerk en volledig nieuw schilderwerk - nieuwe verlichting.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 289962.78 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht, verklaart de Belgische inschrijver zich niet in een van de uitsluitingsgevallen
vermeld in art. 61, § 2, 1°, 2°, 4°, 5°, 6° en 7° KB 15/7/2011 te bevinden.
Voor de Belgische inschrijver vraagt de aanbestedende overheid volgende documenten toe te voegen het RSZ-attest, het attest van
niet-faillissement en soortgelijke toestand, en het attest 'fiscale schulden'.
De Belgische inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de sociale zekerheidswetgeving van
een andere lidstaat van de Europese Unie, voegt bij zijn offerte een attest of een verklaring volgens de bepalingen
van art. 62, § 2 KB 15/7/2011.
De buitenlandse inschrijver voegt bij zijn offerte de nodige bewijsstukken volgens de bepalingen van art. 61, §
3 KB 15/7/2011.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijver dient te beschikken over een passende
erkenning in toepassing van de wet 20/3/1991 en haar
uitvoeringsbesluiten.
Deze werken behoren tot categorie D.
Louter indicatief: volgens de raming behoren deze
werken tot klasse 3.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver dient te beschikken over een passende
erkenning in toepassing van de wet 20/3/1991 en haar
uitvoeringsbesluiten.
Klasse: Klasse 3 : tot 500.000 EUR, Categorie: D21, D24
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 30/06/2017 - 09:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 81.93 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Kostprijs bundel 81,93? incl. BTW hierin is voorzien het bestek, plannen, btw en verzendingskosten. Dit bedrag dient overgeschreven te worden op rekening nummer van DFM architectual office 235-0377160-36. Digitaal kan het dossier gratis opgevraagd worden bij DFM architectural office via telefonisch contact 012/26.33.30
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
07/08/2017 - 09:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
07/08/2017 - 09:00
Plaats: DFM architectual office Sint-Truidersteenweg 30 3770 TONGEREN
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Meer inlichtingen kan u bekomen via DFM architectural office 012/26.33.30.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/05/2017