AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Autonoom Regionaal Trefcentrum vzw
Sint-Jacobsstraat 3 , BE-8900 ieper
Contact: Architect Peter Verhaeghe bvba
Tel: +05 7208694 E-mail: marjan@peterverhaeghe.be
Internet adres(sen): https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=APV-1105%2F305F2-F02
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
1105/305F2
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Sint-Jacobsstraat 3 8900 Ieper
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Bouwen van een polyvalente zaal, repetitielokalen, kunstaterliers en ecologische daktuin
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: ruwbouw
Korte beschrijving:
opgaande ruwbouwwerken
Hoeveelheid of omvang: zie bestek.
Geraamde waarde zonder BTW: tussen 150000.00 en 200000.00 EUR .
Perceel 2: daktimmerwerk
Korte beschrijving:
daktimmerwerk aansluitend op ruwbouwwerken
Hoeveelheid of omvang: zie bestek.
Geraamde waarde zonder BTW: tussen 7000.00 en 14000.00 EUR .
Perceel 3: dakwerken
Korte beschrijving:
dakwerken hellend dak en plat dak
Hoeveelheid of omvang: zie bestek.
Geraamde waarde zonder BTW: tussen 40000.00 en 50000.00 EUR .
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
zie bestek
Geraamde waarde zonder BTW: tussen 200000.00 en 250000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: prijs, Weging: 50
Criterium 2: planning , Weging: 25
Criterium 3: lokale tewerkstelling, Weging: 15
Criterium 4: lijst van vergelijkbare werken, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 14/06/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 200.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: overschrijving
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
26/06/2017 - 18:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
26/06/2017 - 18:30
Plaats: Sint-Jacobsstraat 3 8900 Ieper
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: bestuurders en leden van de vzw
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
zie bestek
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/05/2017