Az Heilige Familie Vzw

Uitnodiging tot indienen offerte - Groenonderhoud en winterdienst - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
AZ Heilige Familie VZW
's Herenbaan 172, BE-2840 Rumst
Contact: De heer Peter Verschueren
Tel: +32 38809011 Fax: +32 38809595 E-mail: pverschueren@hfr.be
Internet adres(sen): www.hfr.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Groenonderhoud en winterdienst - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: AZ Heilige Familie VZW, 's Herenbaan 172 te 2840 Rumst
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Groenonderhoud rond de gebouwen van het ziekenhuis en winterdienst
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: alle percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Groenonderhoud
Korte beschrijving:
Groenonderhoud
Perceel 2: Winterdienst
Korte beschrijving:
Winterdienst
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* De kandidaat zal een verklaring indienen met betrekking tot de totale omzet en de omzet betreffende de diensten waarover de opdracht gaat, over de laatste drie boekjaren. De omzet (betreffende de diensten waarover de opdracht gaat) voor elk van die jaren dient ten minste een drievoud te bedragen van de waarde van deze opdracht.
Omzetverklaring:
De omzet (betreffende de diensten waarover de opdracht gaat) voor elk van die jaren dient ten minste een drievoud te bedragen van de waarde van deze opdracht.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van de voornaamste projecten van soortgelijke omvang die gedurende de afgelopen 3 jaar werden uitgevoerd, met vermelding van naam, klant, het bedrag, datum, contactpersoon en korte beschrijving van de opdracht.
3 Bestaande referenties, (van soortgelijke omvang). De referenties worden bevestigd door attesten van goede uitvoering ondertekend door de klant van de dienstverlener. Het staat de aanbestedende overheid vrij de referenties te controleren, eventueel via een referentiebezoek ter plaatse. Dit is een minimum vereiste, kandidaten die geen 3 bestaande referenties kunnen voorleggen zoals beschreven, voldoen niet aan dit selectiecriterium en zullen uitgesloten worden van verdere deelname aan de opdracht.
*De omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de dienstverlener eventueel in onderaanneming wil geven
* lijst met voornaamste projecten van afgelopen 3jaar zoals beschreven + 3 bestaande referenties zoals beschreven
* Verklaring ivm onderaanneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 30/5/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 12/6/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
31/05/2017 om 10.00
De kandidaat inschrijver zal zijn aanwezigheid op het plaatsbezoek op voorhand aankondigen via mail aan dhr. Pascal Burm amail : pburm@hfr.be
Het plaatsbezoek is verplicht voor beide percelen.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/5/2017

Annonces similaires du BDA :