AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Scholengroep Brussel
Oud-Strijderslaan 200, BE-1140 Evere
Contact: Mevrouw Lien Nauwelaerts
Tel: +32 27270677 Fax: +32 27053077 E-mail: lien.nauwelaerts@sgrbrussel.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Renovatie gebouw 3/3a
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: COOVI, Emile Gryzonlaan 1 te 1070 Anderlecht
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Renovatie gebouw 3/3a
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* In toepassing van het koninklijk besluit van 20 juli 2005 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 17 van het koninklijk besluit van 8 januari 1996 betreffende de overheidsopdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten en de concessies voor openbare werken.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De studie- en beroepskwalificaties van de dienstverlener of het kaderpersoneel van de onderneming en in het bijzonder van degenen die met de dienstverlening kunnen worden belast.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Vakkundigheid, Weging: 10
Criterium 2: Esthetiek, Weging: 20
Criterium 3: Samenwerking: onderaanneming en /of tijdelijke vereniging , Weging: 10
Criterium 4: Nota, Weging: 20
Criterium 5: Financiële en economische draagkracht, Weging: 10
Criterium 6: Planning van het verloop van de opdracht, van studiefase tot voorlopige oplevering, Weging: 10
Criterium 7: Ereloon, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 23/6/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Enkel digitaal dossier te verkrijgen
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
26/6/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
26/6/2017 - 11:00
Plaats: Scholengroep Brussel, (zaal Hankar) Oud-Strijderslaan 200 te 1140 Evere
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
24/05/2017 om 13.00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 11/5/2017