AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
UZ Leuven
Herestraat 49, 3000 Leuven, BE-3000 Leuven
Contact: Dienst Materiaalbeheer
Annelies Michiels
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internet adres(sen): www.uzleuven.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Onderhandelingsprocedure met bekendmaing voor leveringen. Referentie P5228 tem P5236: inrichting logistiek platform UZ Leuven met levering van keuken- en bakkerijtoestellen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: UZ Leuven
Campus Gasthuisberg
Herestraat 49 te 3000 Leuven
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Inrichting logistiek platform UZ Leuven met levering van keuken- en bakkerijtoestellen
UZ Leuven wenst haar logistieke activiteiten van campus Gasthuisberg te concentreren in een nieuw logistiek platform. Het nieuwe gebouw zal onder meer de goederenontvangst, het magazijn apotheek, het milieuplatform, de post-scandienst, de distributiekeuken (patiëntenkeuken) en de productiekeuken huisvesten.
Middels huidige opdracht wenst de opdrachtgever over te gaan tot het afsluiten van een overeenkomst voor de inrichting van het "logistiek platform" en meer bepaald de levering van keuken- en bakkerijtoestellen, gespreid over volgende percelen:
Referentie P5228-perceel 1: algemeen (combisteamer, friteuse, buffetwagen .)
Referentie P5229-perceel 2: afvulmachines (voor pudding e.d.)
Referentie P5230-perceel 3: groentebereiding (cutter, snijder, .)
Referentie P5231-perceel 4: kookapparatuur (verschillende types/formaten van kookketels)
Referentie P5232-perceel 5: bakkerij (volledige lijn van mengen tot bakken)
Referentie P5233-perceel 6: inpakmachines (bestek, brood, seal- en vacuum)
Referentie P5234-perceel 7: vaatwas
Referentie P5235-perceel 8: verwerking van organisch afval
Referentie P5236-perceel 9: detergenten & hygiëne
Het gebouw wordt in twee fasen gebouwd. De werken aan de keukens situeren zich in de eerste fase. Enkele ondersteunende ruimtes (zeepopslag en opslag organisch afval) kunnen pas in de tweede fase voorzien worden. Voor zeepopslag betekent dit dat een tussentijdse oplossing mee voorzien moet worden. Voor organisch afval zal alle apparatuur en leidingwerk in de keuken moeten voorzien worden, maar kan de ingebruikname maar na de tweede fase plaats vinden.
De opdracht is tweeledig:
- Aan de hand van de outputspecificaties zoals vermeld in het lastenboek zal de inschrijver - waar van toepassing uiteraard, dit zal verduidelijkt worden in de offertefase - een inplantingsplan uittekenen met daarin de volgens hem meest efficiënte inplanting van de toestellen die nodig zijn om deze functionaliteiten te realiseren;
- Het leveren en plaatsen van de toestellen per perceel zoals overeengekomen
Optioneel zal de opdrachtgever een onderhoudscontract voor de toestellen afsluiten.
Het effectieve grondplan en de uitgewerkte specificaties zullen in het lastenboek van de offertefase worden meegedeeld.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Referentie P5228-perceel 1: algemeen (combisteamer, friteuse, buffetwagen .)
Korte beschrijving:
Referentie P5228-perceel 1: algemeen (combisteamer, friteuse, buffetwagen .)
Perceel 2: Referentie P5229-perceel 2: afvulmachines (voor pudding e.d.)
Korte beschrijving:
Referentie P5229-perceel 2: afvulmachines (voor pudding e.d.)
Perceel 3: Referentie P5230-perceel 3: groentebereiding (cutter, snijder, .)
Korte beschrijving:
Referentie P5230-perceel 3: groentebereiding (cutter, snijder, .)
Perceel 4: Referentie P5231-perceel 4: kookapparatuur (verschillende types/formaten van kookketels)
Korte beschrijving:
Referentie P5231-perceel 4: kookapparatuur (verschillende types/formaten van kookketels)
Perceel 5: Referentie P5232-perceel 5: bakkerij (volledige lijn van mengen tot bakken)
Korte beschrijving:
Referentie P5232-perceel 5: bakkerij (volledige lijn van mengen tot bakken)
Perceel 6: Referentie P5233-perceel 6: inpakmachines (bestek, brood, seal- en vacuum)
Korte beschrijving:
Referentie P5233-perceel 6: inpakmachines (bestek, brood, seal- en vacuum)
Perceel 7: Referentie P5234-perceel 7: vaatwas
Korte beschrijving:
Referentie P5234-perceel 7: vaatwas
Perceel 8: Referentie P5235-perceel 8: verwerking van organisch afval
Korte beschrijving:
Referentie P5235-perceel 8: verwerking van organisch afval
Perceel 9: Referentie P5236-perceel 9: detergenten & hygiëne
Korte beschrijving:
Referentie P5236-perceel 9: detergenten & hygiëne
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De kandidaat bewijst zich niet in een geval van uitsluiting te bevinden door voorlegging van:
o Een verklaring op erewoord, ondertekend door een daartoe bevoegde persoon, waaruit blijkt dat de kandidaat niet definitief werd veroordeeld voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude, witwassen van geld of enig ander misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast, noch dat deze zich in een situatie van belangenvermenging zoals bedoeld in artikelen 22 van het KB van 15 juli 2011 bevindt.
o Een recent (maximum 6 maanden oud te rekenen vanaf de opening van de kandidaatstellingen) attest van de Administratie der Directe Belastingen waaruit blijkt dat de kandidaat in orde is met zijn verplichtingen ten overstaan van voormelde administratie
o een recent (maximum 6 maanden oud te rekenen vanaf de opening van de kandidaatstellingen) attest van de BTW-Administratie, waaruit blijkt dat de kandidaat in orde is met zijn verplichtingen ten overstaan van voormelde administratie.
o Een origineel RSZ-attest dat aantoont dat de kandidaat in regel is met de RSZ tot en met het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal (te rekenen vanaf de opening van de kandidaatstellingen) voor het openen van de offertes.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
o aan de hand van een lijst van de voornaamste vergelijkbare opdrachten die gedurende de afgelopen drie jaar werden uitgevoerd, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De leveringen worden indien mogelijk aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of in geval van leveringen voor een particuliere afnemer door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier;
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 25
Criterium 2: Funtionele kwaliteit/gebruiksgemak , Weging: 25
Criterium 3: Technische kwaliteit , Weging: 25
Criterium 4: Service/dienst na verkoop/wisselstukken , Weging: 15
Criterium 5: waarde inplantingsplan , Weging: 5
Criterium 6: leverings- en installatietermijn , Weging: 5
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 16/06/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
20/06/2017 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Een elektronisch exemplaar van de selectieleidraad kan per e-mail aangevraagd worden bij de dienst Materiaalbeheer via paf.materiaalbeheer@uzleuven.be.
Voor inhoudelijke vragen kan u terecht bij:
Kristof Luysmans
Tel. 0032 (0)16 34 74 68
Mail kristof.luysmans@uzleuven.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 11/05/2017