AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Ieper
Ter Waarde 1, BE-8900 Ieper
Contact: De heer Peter Slosse
Tel: +32 57239221 E-mail: toerisme@ieper.be
Internet adres(sen): www.ieper.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Op maat maken, leveren en plaatsen van vitrines, scenografische elementen en meubilair voor de nieuwe permanente tentoonstelling voor het Yper Museum
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Lakenhallen, Grote Markt 34, 8900 Ieper
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht bestaat uit :
Engineering, realisatie, levering en plaatsing van het meubilair, de vitrines, en de scenografische elementen van het Yper museum in het daarvoor bestemde deel van de lakenhallen te Ieper.
- Engineering en advies op basis van de ontwerptekeningen
- Realisatie van de nodige proefstukken, stalen, proefopstellingen
- De definitieve nameting ter plaatse voor plaatsing
- Voorbereidingen en realisatie in atelier van alle elementen
- Levering, transport en plaatsing van alle gevraagde elementen on site
De opdrachtnemer werkt steeds in nauw overleg met de aanbestedende overheid en het ontwerpteam. De definitieve engineering wordt steeds voorgelegd aan het ontwerpbureau ter goedkeuring.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Engineering, realisatie, levering en plaatsing van het meubilair, de vitrines, en de scenografische elementen voor een totaal geraamd bedrag van ± 700.000,00 EUR, btw niet inbegrepen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
De inschrijver moet een jaarlijkse omzet kunnen aantonen van minimaal 750.000 EUR.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De kandidaat geeft een lijst van minimum drie referenties, met korte beschrijving en foto's, van projecten voor de productie van meubilair, vitrines en scenografische elementen (daadwerkelijk gerealiseerd of in uitvoering in de voorbije vijf jaar) van minimaal 300.000 EUR per project.
Hij vermeldt per opdracht het gefactureerde bedrag (kostprijs), de opdrachtgever (met contactpersoon en telefoonnummer) en de periode van realisatie.
Per referentie dient een attest van de opdrachtgever te worden toegevoegd.
Zie hierboven.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 60
Criterium 2: Plan van aanpak, visie en werkmethode van de inschrijver., Weging: 25
Criterium 3: Realisatie van een model, een staal (proefstuk), Weging: 15
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 6/6/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Aanbestedingsbundel
Het digitaal dossier is gratis beschikbaar via de dropbox van de ontwerper : zie link onder I.1 hierboven
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
30/6/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
30/6/2017 - 11:00
Plaats: Auris, Ter Waarde 1 te 8900 Ieper
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
08/06/2017 om 10.00
Plaats van afspraak: Lakenhallen, Grote Markt 34, 8900 Ieper (ingang dienst toerisme). Aanwezigheid te bevestigen voor 6 juni 2017 per mail : sandrin.coorevits@ieper.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 10/5/2017