Stad Lokeren

Afbraak bestaand gebouw en oprichting van een nieuw kinderdagverblijf en bibliotheek op de site gemeentehuis Eksaarde


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Lokeren
Groentemarkt 1, BE-9160 Lokeren
Contact: Centrale Aankoopdienst
Tel: +32 93423017 Fax: +32 93423019 E-mail: cad@lokeren.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Afbraak bestaand gebouw en oprichting van een nieuw kinderdagverblijf en bibliotheek op de site gemeentehuis Eksaarde
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Grondgebied Lokeren
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Kinderdagverblijf Wistik fusioneerde twee jaar geleden met de stedelijke vzw Gezinswelzijn van Lokeren. Het huidige gebouw voldoet echter niet langer aan de geldende normen. De stad Lokeren heeft dan ook de knoop doorgehakt en beslist dat Wistik zijn vertrouwde stek aan het Sint-Theresiacollege zal verlaten en zal verhuizen naar het oude gemeentehuis in Eksaarde. Dit gebouw staat momenteel grotendeels leeg, enkel op het gelijkvloers wordt nog een deel gebruikt als bibliotheek.
De stad wenst op deze plaats een nieuwe kindercrèche en bibliotheek in te richten, maar het huidige gebouw voldoet op geen enkele manier aan de actuele regels van welzijn op het werk of brandveiligheid.
De opdracht omvat bijgevolg de afbraak van het bestaande gebouw en het oprichten van een nieuw gebouw op deze site waarin de bib en de kinderopvang gehuisvest kunnen worden.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
* RSZ-attest van het voorlaatste kwartaal (met droogstempel);
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
* Een attest van verzekering tegen beroepsrisico's
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, een visualisatie van het project, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
Uit deze lijst moeten minimum 3 gelijksoortige (zowel naar aard als naar bedrag) referenties blijken.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Plan van aanpak, Weging: 45
Criterium 2: Inschrijvingsbedrag, Weging: 40
Criterium 3: Planning - Uitvoeringstermijn, Weging: 15
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 14/6/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 320.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De aanbestedingsdocumenten zijn te verkrijgen na voorafgaandelijke overschrijving op bankrekeningnr. BE70 7350 4284 8625 van TV TOOP architectuur, Koning Boudewijnlaan 6 0101 te 9160 Lokeren met vermelding van het btw-nr. van de aankoper, voor de prijs van EUR 320 (incl.btw, post- en verzendingskosten en digitale versie aanbestedingsdocumenten op USB-stick).
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 15/6/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 15/6/2017 - 11:00
Plaats: Stadhuis lokaal 2.04 (2de verdieping), 9160 Lokeren
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 9/5/2017

Annonces similaires du BDA :