AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
stad Roeselare
Botermarkt 2, BE-8800 Roeselare
Contact: Dienst aankopen
Johan Callens
Tel: +32 51262323 E-mail: johan.callens@roeselare.be
Internet adres(sen): www.roeselare.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Omgevingsaanleg TRAX
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Voorwerp van deze werken: Omgevingsaanleg Trax.
Toelichting:
Uitbraak van de bestaande (half)verhardingen, riolering en verlaten (nuts)leidingen;
Het afgraven en terugplaatsen, diepwoelen, nivelleren, frezen en inzaaien van teelaarde;
De aanleg van nieuwe verhardingen in beton, betonstraatstenen, kassei en betongrasdallen;
De aanleg van nieuwe lijnvormige elementen;
Het aanleggen van een nieuw RWA- en DWA-stelsel;
Het realiseren van huis- en straatkolkaansluitingen;
Het leveren en plaatsen van straatmeubilair en speeltoestellen;
Het leveren en plaatsen van de beplantingen;
Het realiseren van een skatepark in ter plaatse gegoten beton.
Plaats van uitvoering: TRAX, Beversesteenweg 67A te 8800 Roeselare
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie administratieve en contractuele bepalingen van het bestek.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie administratieve en contractuele bepalingen van het bestek.
Zie administratieve en contractuele bepalingen van het bestek.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie administratieve en contractuele bepalingen van het bestek.
Klasse: Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR, Categorie: C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 14/06/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
15/06/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
15/06/2017 - 11:00
Plaats: Vergaderzaal dienst Aankopen, Zuidstraat 15, 4de verdieping, 8800 Roeselare
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: De opening van de offertes gebeurt in openbare zitting.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 09/05/2017