Afdeling Bovenschelde

Dender. Vernieuwing stuwsluiscomplex Geraardsbergen. Algemene elektriciteitsinstallatie.


AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Afdeling Bovenschelde
Guldensporenpark 105, BE-9820 Merelbeke
Contact: ir. Bart De heyder
E-mail: bart.deheyder@wenz.be
Internet adres(sen):
www.wenz.be
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Dender. Vernieuwing stuwsluiscomplex Geraardsbergen. Algemene elektriciteitsinstallatie.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, plaats van levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Geraardsbergen
II.1.4. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze opdracht heeft als voorwerp de elektriciteitsvoorzieningen van de toekomstige stuwsluis te Geraardsbergen. Deze werken omvatten in grote lijnen de levering, installatie en het onderhoud tijdens de waarborgperiode van de hoogspannings- en laagspanningsinstallatie met noodstroomvoorziening voor de sluis, stuwen en visnevengeul alsook voor aanhorigheden (automatische poorten, verlichting enz)
Volgens de CPV-classificatie hebben deze prestaties betrekking op:
 45315100-9: Elektrotechnische installatiewerken
 45315300-1: Elektriciteitsvoorzieningsinstallaties
 51112000-0: installatie van elektriciteitsdistributie en -regeluitrusting
II.2. TOTALE DEFINITIEVE WAARDE VAN DE OPDRACHT/OPDRACHTEN:
276375.44 EUR Zonder BTW.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
AFDELING V. GUNNING VAN EEN OPDRACHT
Opdracht nr 16EGGE1644. Perceel
V.1. Datum van de beslissing tot gunning van de opdracht: 03/05/2017
V.3. Naam en adres van de ondernemer aan wie de opdracht is gegund:
nv Agidens Infra Automation
Baarbeek 1
2070 BE Zwijndrecht
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.2. NADERE INLICHTINGEN
- uitvoeringstermijn : 220 werkdagen
- Vanaf 1 januari 2017 moeten alle facturen die in het kader van deze opdracht worden ingediend op een elektronische manier (e-facturen in XML formaat) worden verstuurd. Meer info over e-invoicing is terug te vinden via https://overheid.vlaanderen.be/e-invoicing.
- Bij toepassing van art. 26, §1, 2° b) van de wet heeft de aanbestedende overheid het recht deze opdracht te herhalen.
- De inventaris wordt via een Excel-bestand ter beschikking gesteld.
De inschrijver maakt gebruik van dit bestand voor het invullen van zijn inventaris.
AAN DIT BESTAND MOGEN GEEN WIJZIGINGEN WORDEN AANGEBRACHT MET UITZONDERING VAN HET INVULLEN VAN DE GRIJZE INVULVELDEN.
De inschrijver dient het ingevulde Excel-document te converteren naar een afdrukbaar pdf-bestand.
ZOWEL HET EXCEL- ALS HET PDF-BESTAND MOETEN WORDEN OPGELADEN EN INGEDIEND VIA
E-TENDERING.
Bij tegenstrijdigheid tussen beide bestanden, wordt het pdf- bestand geacht de werkelijke bedoeling van de inschrijver te zijn en is het pdf-bestand aldus het enige rechtsgeldige.
Een handleiding voor het omzetten van de inventaris van Excel naar pdf is beschikbaar op
http://mow.vlaanderen.be/qc en is ook bijgevoegd als bijlage bij dit bestek.
VI.4. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 09/05/2017

Annonces similaires du BDA :