Bv Bvba Architect Rik Maurissen

Oproep tot kandidatuurstelling voor de restauratie van de grafkapel van de familie Vanwilligen-Glavany te Lummen.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
bv bvba architect Rik Maurissen
Tiensesteenweg 168 blok H bus 202 , BE-3800 Sint-Truiden
Contact: Maurissen Hendrik
Rik Maurissen
Tel: +49 5567012 E-mail: rik.maurissen@telenet.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=271028
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot kandidatuurstelling voor de restauratie van de grafkapel van de familie Vanwilligen-Glavany te Lummen.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Lummen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De restauratie van de kapel met buitenafmetingen circa 2.35x3.40x4.10m, omvat werken aan natuursteen, reinigen en herstellen van natuursteen, voegwerken, restauratie van elementen in metaal en glas-in-lood, vogelwering, lood, zink en bijhorende, terugplaatsen van interieurelementen, heraanleg van een pad en herstel van beplanting.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Kandidaten dienen gevestigd te zijn in een land behorend tot de Europese Gemeenschap.
Kandidaten die niet behoren tot het Nederlandse taalgebied dienen aan te tonen dat het bedrijf iemand ter beschikking heeft die alle besprekingen (technische -, werfvergaderingen, .) en alle briefwisseling, contractuele stukken, administratie, . op een behoorlijke wijze in de Nederlandse taal kan laten verlopen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Bewijzen dienen afgeleverd via een recent getuigschrift uitgereikt door de bevoegde overheden.
Voor de Belgische inschrijver vraagt de aanbestedende overheid het RSZ-attest via elektronische weg op conform artikel 20 §4. De buitenlandse inschrijver voegt bij zijn offerte een attest of een verklaring volgens de bepalingen van artikel 17bis §2 van het KB van 08.01.1996.
- niet in staat verkeren van - faillissement of vereffening;
- in orde zijn met sociale zekerheid;
- in orde zijn met betaling belastingen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- Een verklaring waaruit blijkt dat minstens 50% van de restauratiewerkzaamheden, op basis van de kostprijs, zullen worden uitgevoerd met eigen personeel (art. 30§1 van het besluit van de Vlaamse regering van 12.12.2001);
- Beroepskwalificaties en -ervaring van de aannemer / restaurateur en zijn medewerkers.
- De aannemer/restaurateur vermeldt in zijn kandidatuur de specialist/ onderaannemer waarop hij beroep zal doen voor restauratie, constructie en mogelijk reconstructie zoals voor zien in het bestek. Hij zal bij zijn kandidatuur de attesten van erkenning en registratie voegen van de vermelde specialist/onderaannemer, evenals een referentielijst van gelijkaardige werken uitgevoerd door de specialist/ onderaannemer.
- De aannemer/restaurateur vermeldt in zijn kandidatuur alle overige onderaannemers waarop hij bij uitvoering van de werken beroep zal doen.
- De kandidaat voegt bij zijn kandidatuur een lijst van gelijkaardige uitgevoerde restauraties verricht gedurende de laatste 3 jaar van beschermde monumenten met melding van bedrag, datum van uitvoering,certificaat van goede uitvoering enz.
Klasse: Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: D24.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/05/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 56.91 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het bestek kan aangekocht worden mits voorafgaandelijke storting van 56,91 EUR op het rekening-nummer BE13 7512 0787 0939 van bv bvba architect Rik Maurissen.
Kandidaat-aannemers kunnen het bestek in digitale versie kostenloos bekomen na aanvraag per e-mail op rik.maurissen@telenet.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 25/05/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 08/05/2017

Annonces similaires du BDA :