AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Infrax cvba, die optreedt in naam en voor rekening van Infrax Limburg, Infrax West, Inter-aqua, Inter-energa, Inter-media, Iveg, PBE en Riobra
Gouverneur Verwilghensingel 32, BE-3500 Hasselt
Contact: May Denier - Lydia Vandezande
Tel: +32 11266350 E-mail: publicaties@infrax.be
Internet adres(sen): www.infrax.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
R/000225: Maaseik - Zandstraat
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Maaseik.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
R/000225: Maaseik - Zandstraat.
De opdracht behelst vooral: Zandstraat: opbraak wegenis - affrezen en storten teerhoudend asfalt - aanleg nieuwe riolering - bouw van pompstation met persleiding - herstellen van bestaande wegenis - graven van afvoergeul met stuw.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
1. Uittreksel uit het strafregister bijvoegen inzake het bedrijf (opvraagbaar via http://justitie.belgium.be/nl/themas_en_dossiers/diensten_van_de_fod/documenten_aanvragen/uittreksel_strafregister)
2. Document "Identificatiegegevens" bijvoegen
3. Aangaande Belgische opdrachtnemers:
De via elektronische weg op Telemarc beschikbare attesten inzake de belastingen, heffingen en RSZ zullen via elektronische weg (Digiflow/Telemarc) opgevraagd en gecontroleerd worden door Infrax.
De opdrachtnemers die personeel uit een andere lidstaat van de Europese Unie tewerkstelt en dat niet onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 tot herziening van de besluitwet van 28 december 1944 betreffende de sociale zekerheid der arbeiders, voegen de passende RSZ attesten bij hun offerte, bedoeld in artikel 62 § 2 van het KB plaatsing 2011. Het attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid moet bevestigen dat de opdrachtnemer, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de ontvangst van de offerte, al naargelang, is opgemaakt, op die datum voldaan heeft aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
Aangaande buitenlandse opdrachtnemers:
De buitenlandse opdrachtnemers voegen een bewijs toe aan hun offerte waaruit blijkt dat ze voldoen aan de sociale en fiscale verplichtingen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Wat de technische bekwaamheid betreft acht de aanbestedende overheid de voorwaarden vastgesteld door of krachtens de wet van 20 maart 1991 als voldoende, meer bepaald deze voor werken, erkenning: categorie C. De vereiste erkenningsklasse is afhankelijk van het inschrijvingsbedrag, de opdrachtgever gaat ervan uit dat erkenningsklasse 2 (tot 275.000 EUR) vereist zal zijn.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 12/06/2017 - 14:10
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
12/06/2017 - 14:10
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
12/06/2017 - 14:10
Plaats: Infrax, Gouverneur Verwilghensingel 32, 3500 Hasselt: zaal Heinrich Hertz.
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Openbaar.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
LET OP:
De offerte dient enkel via e-Tendering te worden ingediend.
- Opmerking met betrekking tot de offerte:
Op e-Tendering dient u op het elektronisch inschrijvingsformulier de totaalprijs (inclusief btw) in te geven, welke u heeft ingegeven in het offerteformulier.
- Opmerking met betrekking tot de bestekdocumenten:
Alle documenten kunnen geheel gratis gedownload worden onder de documenten bij deze bekendmaking op de website van e-Notification (enot.publicprocurement.be).
De persoon/personen die de offerte ondertekent/ondertekenen dient/dienen een authentieke of onderhandse akte toe te voegen waaruit zijn/haar/hun handtekeningsbevoegdheid blijkt.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 05/05/2017