AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Hulpverleningszone Meetjesland
Sint-Gerolflaan 12a, BE-9880 Aalter
Contact: De heer David Matthys
Tel: +32 93911020 E-mail: david.matthys@zonemeetjesland.be
Internet adres(sen): www.zonemeetjesland.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Aankoop pagers en toebehoren
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Hulpverleningszone Meetjesland, Sint-Gerolflaan 12a te 9880 Aalter
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Aankoop pagers en toebehoren
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
geen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of, in geval van leveringen voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier.
De inschrijver geeft minstens 1 referentie op van een hulpverleningszone, veiligheidsregio of andere vergelijkbare organisatie waarin de oplossing volledig operationeel is. De referentieorganisatie dient minstens van dezelfde grootorde te zijn als Hulpverleningszone Meetjesland. De referentieorganisatie dient in te stemmen met een bezoek ter plaatse door afgevaardigden van Hulpverleningszone Meetjesland. Indien de referentie buiten België is gesitueerd vallen de kosten van dit bezoek ten laste van de inschrijver.
geen
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Technische waarde, Weging: 30
Criterium 2: Prijs, Weging: 35
Criterium 3: Klantenservice en management, Weging: 25
Criterium 4: Leveringstermijn, Weging: 5
Criterium 5: Waarborgtermijn, Weging: 5
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 8/6/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
9/6/2017 - 15:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
9/6/2017 - 15:00
Plaats: Hulpverleningszone Meetjesland, Sint-Gerolflaan 12a te 9880 Aalter
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 3/5/2017