AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
CVBA WAALSE KROOK
Botermarkt 1, BE-9000 Gent
Contact: Roel Dehoorne
Tel: +32 93217280 E-mail: roel.dehoorne@a-res.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=270259
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
lot 4 perceel 1 Fietsenrekken
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
"Lot 4 Fietsenrekken" omvat een vast deel en een voorwaardelijk deel.
De Opdrachtgever wenst met de Opdrachtnemer een overeenkomst te sluiten m.b.t. de levering en plaatsing van gestapelde rekken (Deel A), fietsenrekken type Gent (Deel B) en fietsaanleunbeugels (Deel C) voor het gebouw De Krook, met o.a. de nieuwe stadsbibliotheek en lokalen voor Ugent en IMEC.
De opdracht omvat tevens 2 voorwaardelijke delen : een onderhouds- en dienstverleningsovereenkomst (Service Level Agreement) (=Deel D) & een raamcontract m.b.t. extra fietsstallingen (= Deel E).
De vaste delen:
Deel A: Levering en plaatsing van gestapelde fietsenrekken
Deel B :.Het leveren en plaatsen van het type "Gent hoog/laag."
Deel C :Het leveren en plaatsen van fietsaanleunbeugels voor bakfietsen
De voorwaardelijke delen :
Deel D : de onderhouds- en dienstverleningsovereenkomst (SLA)
Deel E: een raamcontract voor bijkomende leveringen door de opdrachtnemer
De totale geraamde waarde van deze opdracht is lager dan 209.000 euro excl. BTW. De totale bestelwaarde is beperkt tot een bedrag van 200.000 euro excl. BTW. Ongeacht de gekozen optie en in functie van de voorgestelde prijzen van de gekozen offerte, zullen niet meer stuks en/of prestaties worden besteld dan mogelijk binnen dat maximum bedrag.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
er worden bestellingen geplaatst voor een bedrag van maximaal 200.000 euro excl. BTW
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Het louter feit van het indienen van de offerte wordt beschouwd als een verklaring op eer van de inschrijver of kandidaat dat hij zich niet bevindt in één van de uitsluitingsgevallen, bedoeld in §1 en §2 van Art 61 van het KB plaatsing.
Onder voorbehoud van de bepalingen in Art. 63 § 2 laatste lid, wat betreft de verificatie van de naleving van de fiscale verplichtingen als bedoeld in §1 en §2, zal de aanbestedende overheid bij toepassing van de in de vorige leden bedoelde verklaring de toestand nagaan van de als opdrachtnemer in aanmerking komende inschrijver, alvorens de gunningsbeslissing te nemen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijver dient een voldoende financiële en economische draagkracht aan te tonen.
De inschrijver zal bij zijn offerte en kandidatuur een verklaring op eer toevoegen waarin hij aangeeft dat zijn omzet gedurende ieder van de laatste 3 jaar, minimaal 40.000,00 ? bedraagt.
De inschrijver zal bij zijn offerte en kandidatuur een verklaring op eer toevoegen waarin hij aangeeft dat zijn omzet gedurende ieder van de laatste 3 jaar, minimaal 40.000,00 ? bedraagt.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De technische bekwaamheid van de inschrijver wordt aangetoond door volgende elementen:
Een lijst met referenties uitgevoerd gedurende de laatste 3 jaar voorafgaand aan de aankondiging van deze opdracht.
Hierbij wordt telkens het (desgevallend besteld) bedrag, het tijdstip en de plaats van de levering/uitvoering vermeld. De inschrijvers leggen ter ondersteuning van de opgegeven referenties zo veel mogelijk getuigschriften van goede uitvoering voor.
De referentielijst omvat minimaal:
3 referenties van gelijkaardige opdrachten die betrekking hebben op de levering en plaatsing van gestapelde fietsenrekken. De omvang van de geleverde fietsenrekken van deze referenties dienen elk een waarde van minimaal 10.000,00 ? (excl. BTW) te vertegenwoordigen.
2 referenties van gelijkaardige opdrachten die betrekking hebben op de levering en plaatsing van fietsenrekken type Gent. De omvang van de geleverde fietsenrekken van deze referenties dienen elk een waarde van minimaal 50.000,00 ? (excl. BTW) te vertegenwoordigen.
2 referenties van fietsaanleunbeugels. De omvang van de geleverde fietsenaanleunbeugels van deze referenties dienen elk een waarde van minimaal 2.000,00 ? (excl. BTW) te vertegenwoordigen.
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Het spoedeisend karakter van de gunningsprocedure wordt verantwoord door de grote nood aan stallingscapaciteit voor fietsen, voor het gebouw De Krook. Deze noodzaak is ontstaan door de vertraging van de omgevingsaanleg rond het gebouw, waardoor de voorziene fietsenparking onder het verhoogde plein nog niet kon worden gerealiseerd. Bovendien dienen de fietsenrekken beschikbaar te zijn voor aanvang van de Gentse Feesten op 14 juli 2017. Hiermee is aangetoond dat nieuwe infrastructuur dringend en tijdig moet gebruiksklaar zijn.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 09/05/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
10/05/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
1/De Inschrijvers worden geacht zich vooraf persoonlijk te vergewissen van de uitvoeringsvoorwaarden van de opdracht (Deel A en Deel B) en worden geacht volledig op de hoogte te zijn. Daartoe is het afleggen van een plaatsbezoek verplicht.
Voor het afleggen van dit bezoek dienen de inschrijvers zo spoedig mogelijk contact op te nemen met
Roel Dehoorne,
Architect en Projectmanager A-RES,
tel . : 09.321.72.80
Gsm : +32 472 902 502
e-mail : roel.dehoorne@a-res,be
Na het plaatsbezoek ontvangt de geselecteerde Kandidaat een "Attest van Plaatsbezoek": dit attest dient toegevoegd te worden aan de offerte.
2/ Er zijn verplichte varianten.
Bij de Eindofferte (BAFO) is het indienen van vrije en/of facultatieve varianten verboden.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 29/04/2017